Ensortsmamma skrev 2012-05-25 11:15:14 följande:
Åh jag blir så lycklig när man läser att allt gått bra och att de kommer ut små friska levande mirakel :)
Igår gav jag mig på att tvätta och sämskinna vår bil, phu! Måste vart en kul syn. Har även vart duktig och gått minst två promenader per dag, men de händer inget! Har tillochmed prövat på lite sex såhär på slutet, de gick fint, men man känner sig inte så graciös precis :(
Duktig du är, jag skulle inte ens kunna nå vindrutan om jag så ville utan att få grönjävligt ont! Tänk bara på att det inte brukar hjälpa en förlossning att starta genom att man tokrör på sig. Det har egentligen bara motsatt effekt...
Haha det här med sex är ett kapitel för sig. Vi har båda vääääldigt stor lust, men det är inte så kul just nu! Allt sex är likadant för det är bara en ställning som funkar.. Enformigt är bara förnamnet. Men, det blir väl bättre sen när krabaten är ute och man har läkt ordentligt..
Sambon skojade idag och sa att renovering av vardagsrum får bli hans sommarprojekt, för det blir ju ändå inget sex i sommare..