Inlägg från: RocketQueen |Visa alla inlägg
  • RocketQueen

Juni-barn

Jag är sjukt frustrerad idag. För en gångs skull så har jag absolut inget inplanerat, energi så det räcker och blir över, men då passar mina fogar på att göra alldeles, alldeles extra ont istället så jag kan verkligen inte röra mig! Jag blir så trött på min kropp som aldrig vill samarbeta... Tips på hur man underhåller sig själv när man inte kan lämna fåtöljen? Försöker in i det längsta att undvika nätshoppingen

• RocketQueen
    lycka 4 skrev 2012-04-27 14:05:46 följande:
    oj jag hade redan trillat dit =) på shoppingen alltså haha för tillfället är jag helt manisk på tradera , är som en galen drog å oj va barnkläder jag budar på haha
    Haha, jo, jag är dittrillad kan man säga... Gick in på hm och hoppades att hitta lite fina barnkläder, checkade ut med en klänning, ett par leggins och en tröja. Till mig själv, inga bebiskläder Haha men jag har också shoppat loss på tradera. Och sålt lite faktiskt. Har ett par uuursöta babyskor från Timberland ute på auktion nu. Köpte dom för att vår bebis skulle ha dom till hösten men min tråkiga make tyckte att de var alldeles för rosa för en pojk... Tji på honom, jag har köpt rosa byxor till bebisen
  • RocketQueen

Nu är dom slut igen iaf, finns bara svarta och blå. Jag hade också velat ha ett par. Men jag hittade på ellos för ett tag sen röda jeans som var höga i midjan och med shaping-funktion. Så dom köpte jag, tänkte att dom blir perfekta när bebis har kommit sen och magen behöver hållas på plats

• RocketQueen
    NinnaBus skrev 2012-04-27 17:57:28 följande:
    Sticka eller virka?
    Har hamnat i ett "stickberoende" nu när det är svårt att röra sig.
    Man blir ju så rastlös av att bara sitta still...  
    Jag har provat det tidigare, tyvärr har jag en trasig handled som jag nu dessutom lyckats få karpaltunnelsyndrom i så det går verkligen inte :-/

Det blev shopping, massor med shopping... Men oj vad fina saker jag hittade! Bla en urfin kofta som lillen ska få ha lite svalare sommarkvällar på Nellys rea
  • RocketQueen

Oj idag har jag ätit nåt helt exceptionellt mycket. Konstigt det där, oftast äter jag typ en halv portion sen blir jag mätt och får halsbränna. Sen en dag typ varannan vecka eller så så går jag loss och kan äta hur mycket som helst! Ungefär som att jag tar igen allt jag missat sen sist. Haha idag åt jag tre portioner mat! Inga små portioner heller! Jag brukar få tvinga i mig en i vanliga fall. Två timmar senare var jag hungrig igen. Nu har jag precis hällt i mig en halv liter a-fil för jag "behövde" nåt i magen innan jag går och lägger mig... Tillväxtfas?

Svar på tråden Juni-barn