Juni-barn
Nu är klockan nästan tolv, alltså en ny bra dag så man kan glömma den här skitdagen!
Nu är klockan nästan tolv, alltså en ny bra dag så man kan glömma den här skitdagen!
Haha jag får väl se till att vara den snyggaste badbollen nånsin istället! Funderar på om man skulle lägga lite pengar på att gå till frisören på fredag och slinga håret lite eller nåt. Så kanske man känner sig lite snygg ändå. Jag SER ju att klänningen är fin, och att den sitter som den ska osv men ändå är det helt omöjligt att känna sig fin, kanske jag kan bluffa kroppen med en ny frisyr...
Baby1112: Jag undrar hur man känner sen. Jag ser jättemycket fram emot att få tillbaka min egen kropp, att få gå ner i vikt (hade 5 kgs övervikt innan jag blev gravid som jag aldrig hann bli av med), att få äta brie-ost! Att få äta parmaskinka helt spontant och inte behöva frysa den. Och champagne! Herregud vad jag saknar champagne Men jag är rätt säker på att man kommer att sakna de där buffarna inom en vecka
Men idag är faktiskt en bättre dag! Jag har sovit helt okej faktiskt, fick 8 timmars sömn med bara typ 7 uppvaknanden. Det gör stor skillnad mot de 4-5 timmar jag är van vid. Inga mardrömmar inatt heller vilket också är nytt för mig. Bara det kan ju göra vem som helst på gott humör. Och dessutom är det 20grader och strålande sol på vår altan Och ikväll kommer en av mina bästa vänner hit och har filmkväll medan min man jobbar natt.
Och jag tänker INTE förstöra den här dagen med att prova några små klänningar idag
PojkarnasMamma: Lufttorkad skinka får man äta, bara se till att den får mellanlanda i frysen i tre dagar först Jag har nästan alltid ett par små paket i frysen eftersom det har varit en av mina cravings
Jag måste bara tipsa! Idag köpte jag en sån här www.cantaloop.com/da/component/dwproducts/ Jag har tyckt att det är så himla tungt för magen och ryggen vad man än gör så jag tänkte att jag måste prova. Och det är så skönt! Den avlastar verkligen! 159:- på barnens hus, värt varenda krona
Den där halsbrännan verkar smitta! Inatt höll den mig vaken, hur jag än låg så fick jag massa äckliga uppstötningar... Jag tycker nästan att det känns som att bebisen hade vänt tillbaka sig, han hade ju lagt sig med huvudet neråt för nån vecka sen men igår kväll så kändes det precis som att han låg i tvärläge igen. Plus att det var mindre plats än nånsin för magsäcken. Men idag känns det som att han ligger rätt igen... Hmmm...
Jag börjar bli riktigt otålig nu vilket känns rätt dumt eftersom det är såpass lång tid kvar. V.36 nu så bebisen får inte komma förrän om två veckor när han är helt färdigbakad så jag vet inte riktigt varför jag är så otålig redan... Det kan ju dröja upp till sju veckor tills jag får träffa den lille!
Det stämmer med fårskinn, är det inte äkta finns det ingen vits med att ha ett. Sen vet jag ju att tex Ikea behandlar sina skinn så man ska absolut inte ha dom till barnvagnar och dylikt. Vet inte hur det är när man köper på andra ställen. Vi köpte ett på Gekås på bebisavdelningen som hette typ fårskinn till barnvagn eller nåt sånt.
Jag har hela tiden trott att jag har dragit på mig en förkylning och har kämpat med rinnande ögon och näsa i ett par dagar nu. Men det måste ju vara allergi! Jag hade jättemycket problem med allergi när jag var yngre men de senaste två åren har det varit mycket bättre så därför har jag inte ens tänkt på att det kunde vara det. Så nu har jag skickat iväg mannen till Apoteket så får vi se om det blir nån skillnad.