Juni-barn
Kan tillägga att min dotter sitter i en maxi cosi mobi nu och är inte långt ifrån att växa ur den. Men hon får byta till en two-way nu om ett par månader så hon kan sitta bakåtvänt i minst 1,5 år till. (Hon är 2,5 år snart).
Kan tillägga att min dotter sitter i en maxi cosi mobi nu och är inte långt ifrån att växa ur den. Men hon får byta till en two-way nu om ett par månader så hon kan sitta bakåtvänt i minst 1,5 år till. (Hon är 2,5 år snart).
Gammelmamma: men herregud vad är det för sjukhus??? Hjärt och lungsjuka med flera ska ju skyddas från smittsamma sjukdomar och absolut inte dela rum med någon som har det. Jag hade nog tagit upp det ordentligt med sjukhuset, eventuellt gjort en anmälan.
Ensortsmamma: Ett tips är att låta någon prata/sjunga högt intill magen. Skönt att ni åkte in och att allt är bra :). Jag var inne för samma sak när jag väntade första barnet. han var skrämmande lugn i magen vissa dagar och det är alltid rätt att åka in till förlossningen när man är orolig.
Gammelmamma: håller tummarna för din pappa. Jag är faktiskt riktigt upprörd och arg över hur de har hanterat din pappa på sjukhuset. Man låter INTE en riskpatient dela rum med någon som bär på en så smittsam sjukdom. Usch! Massa tankar till er!
Emma78: Här är det en tallrik med multicherrios och iskall mjölk som gäller varje morgon. Otroligt gott!! :)
[quote=64081312][quote-nick]gammelmamma skrev 2012-03-20 10:58:08 följande:[/quote-nick]Någon som har erfarenhet av Brio Zento bilbarnstol?[/quote
Jag har inte haft den till mina barn men en vän till mig blev tvungen att byta då den var urvuxen vid ca 3 års ålder.
Gammelmamma: ja det bästa är ju att ta sig dit och prova hur din dotter sitter i olika stolar och så kan man även få ta med sig stolen ut
och prova montera och få hjälp med det. Ja det var jag som tipsade om britax tho-way som är väldigt rymlig och alltså funkar bakåtvänd länge.
PIO: gud vilken glädje att din son börjat gå lite :). Håller tummarna för att han kan gå till sommaren :). Kan tänka mig att det ger en stor knuff i hans självförtroende också :).
Jag äter ofryst conjaksmedwurst dagligen och det är ingen fara :). Det enda jag ser till är att det inte är nära utgångsdatum som de andra säger :).
Oj, håller tummarna för att era bebisar iaf stannar ett tag till PIO och JennieJ!