Inlägg från: Uddabus |Visa alla inlägg
  • Uddabus

Juni-barn

Åh va skönt att det är fler som oroar sig för smärtan...

Jag har liksom
    Inte haft tid att fokusera just nu... Kanske läge att göra det nu;) har ju fött två barn sedan innan så det ska nog gå bra men orolig kan man ju vara ändå..

Träna lite avslappning o sånt kanske...

• Uddabus

Cataleya ja jätte mycket denna gången... En del säger att det är bevisens leder som knakar en del att det är fosterhinnor eller liknande.

Vet bara att med första barnet så knäppte det till o i samband med det gick vattnet...

• Uddabus

Har riktigt mycket tryck neråt idag o dessa ilningar i ljumskarna o långt ner i knäna... Blä för att vara gravid just nu...

• Uddabus

Ska ni snacka om era bloggar byter jag tråd... Förlåt men jag är inte ett endaste dugg intresserad av det... O jag är inte på humör alls idag... Så ta inte illa vid er att jag säger det...

Varit ledsen hur länge som helst men bara tryckt bort det...

• Uddabus

Själva grejen är att jag är en otroligt ledsen själ just nu men kommer oxå ihåg hur en del reagerade på hästsnack tidigare...

• Uddabus

O det som är mest tragiskt är att många inte kan säga rakt ut vad dem tycker... Förlåt alla men det är både något som är bra o dåligt...

Stort problem emellanåt för mig... Vågar säga rakt ut, hatar orättvisor, skitsnack, skadeglädje o har ett humör om folk behandlar andra eller mig orättvist eller illa...

O jag har blivit behandlad illa tillräckligt länge nu...

• Uddabus

Kan inte skriva ut något härför att det finns folk gottar sig osv... Men dålig karma går igen ...

Man får inte göra hursomhelst mot andra..

Förstår inte hur en del kan med sig själva ens...

• Uddabus

O det värsta avsökt är att jag ska föda barn inom 1-2 veckor...

Bara känner för att dra mig undan helt o bara får vara helt ifred från alla elaka människor...

Svar på tråden Juni-barn