Inlägg från: fröken01 |Visa alla inlägg
  • fröken01

Blir lite orolig när jag läser om andras VUL. Jag fick ett i vecka 6+5. Fostret var 15 mm men inget hjärtljud! Läkaren tyckte dock att allt säg perfekt ut och allt var normalt. Ska dit i vecka 10+5 igen. Hoppas såååå på ett hjärtljud och att allt är som det ska då...

• fröken01

Åh vad roligt!!! Jag ska på VUL på onsdag. Kan inte skaka av mig känslan av att något inte står rätt till, så det kan inte bli onsdag fort nog.

• fröken01

Jjohansson - hoppas att det bara är hormoner som spökar för oss båda två, och ingen föraning. Vilken vecka gjorde du förra vulet i?

• fröken01

Jag är så GALET grinig och irriterad! På allt och alla. Varm, rastlös, illamående. Aldrig nöjd. Blir så trött på mig själv. Har världens bästa sambo och jag är så tacksam för att han står ut med mig!!

• fröken01

Det håller jag tummarna för Jjohansson! Man har ju hört så många där det inte alls tog sig då man trodde. Det spelar ju ingen roll om det är en vecka mindre, bara miraklet där inne växer! Min hinnsäck var 15 mm i 6+5, men inget hjärta ännu. Det är jag så orolig över.

• fröken01

Håller tummarna Gullgrodan! Kan ju vara något blodkärl som brustit bara? En kollega berättade idag att det hände henne vecka 12.

• fröken01

Åh vad tråkigt Dancia. Min sambo har haft virus på balansnerven. Han var väldigt yr och hade synstörningar. Låg inlagd ett par dagar, sedan "läkte" det av sig själv! Håller tummarn

Svar på tråden Juni-barn