Inlägg från: fröken01 |Visa alla inlägg
  • fröken01

Juni-barn

Är det någon mer än jag som gillar Twilight? Ska se Breaking Dawn ikväll, äntligen!!!

Det är lite pinsamt att vara en sån twi-nerd vid min ålder, men kan inte låta bli Böckerna är fantastiska. Får jag en flicka ska hon heta Alice i mellannamn, och Edward ifall det blir en liten pojke.

• fröken01

Kommer ihåg hur det var! Fick dåligt samvete när jag läste något annat än kurs litt. Vad pluggar du?

• fröken01

Oj vad lite föreläsningar!!! Men ännet låter skoj. Jag är f-5 läraren men sugen på att läsa upp ämnen och undervisa på gymnasiet. Om tio år eller något

• fröken01

Dancia, det va ett par scener som inte var så mysiga. Då fick jag svälja och fokusera på Edwards hår

• fröken01

Sweet, tycker du ska säga som det är. De blir bara ännu surare när de inser att de blivit lurade efteråt.

• fröken01

Men de får trösta sig med att se i alla fall har ett barn och inte är ofrivilligt barnlösa. Min svåger och hans fru har åtta missfall bakom sig. Nu är de 40+ och barnlösa. Fantastiska människor, det är så orättvist.

• fröken01

Jag förstår precis hur du menar, men jag håller ändå inte med. Jag hade svårt att bli gravid och fick genomgå en jobbig hormonbehandling, fy fan vad hemskt att ens kropp inte fungerar som man vill och att få höra att Gud och hans moster väntar barn. Förstår verkligen vad din syster går igenom. Men ett barn är ändå väldigt, väldigt mycket bättre än inget. Det är min åsikt.

• fröken01

Tar ni en tupplur på dagen? Jag sover så dåligt på nätterna! Vaknar hela tiden och drömmer mycket. Tog en liten powernap idag men känner mig ändå trött. Tänk då när man har ett litet mirakel att ta hand om

• fröken01

Läste någonstans att det är kroppen som gör sig beredd.

Ska försöka vila på lunchrasten de dagar jag har sena eftermiddagsmöten, tänkte jag. Hoppas man blir lite piggare då!

Svar på tråden Juni-barn