Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Juni-barn

Uddabus - ja jag har en dotter men hon föddes med akut snitt så jag har aldrig fött vaginalt förut och inte kommit så långt i smärtan, eller jo men pga läkarslarv.

I mitt förlossningsbrev skrev jag lite olika saker men mycket som jag tycker är viktigt som att jag har IBS och dricker laktosfritt och äter INTE grovt bröd av något slag. Det är viktigt för mig för jag skulle nog bryta ihop om jag fick en grattisbricka med grovt bröd på. Skrev också att jag snabbt får lågt Blodsocker så de kan hålla koll.

• MissFörstånd

Bumman - det är bara bra att vi kan tipsa varandra vad man ska skriva för det är inte så lätt att veta.

Vill inte vara negativ mot er med foglossning men jag kände av det i tre år efter förlossningen till och från. Hoppas såklart för
    Både er och min del att det ska gå snabbare nu men ta det lugnt i början är mitt tips! Känn efter och tillåt er att inte klara allt!

Dottern tippade bebis 17 maj, det blir det inte kan jag säga . Tre minuter kvar.

• MissFörstånd

Memso - det är lika här, vissa dagar lite lugnare men man SKA ändå känna varjedag annars ska man ringa förlossningen.

Baby - man kan inte tänka på allt . Finns inga korkade frågor!

22 dagar kvar

• MissFörstånd

Pojkarnasmamma - ja jag är hungrig, men det är lite olika olika dagar. I förrgår åt jag som en häst och igår var jag lite lagom hungrig men jag vet inte om jag vågar väga mig mer.. Om jag äter mycket protein så är jag inte lika hungrig så det kanske är ett tips.

• MissFörstånd

Pojkarnasmamma - verkligen spännande men du har faktiskt Bf en dag före mig så de är inte mer än rätt att du får före .

• MissFörstånd

Pojkarnasmamma - verkligen spännande men du har faktiskt Bf en dag före mig så de är inte mer än rätt att du får före .

• MissFörstånd

Pojkarnasmamma - spännande!!!!

Mycketsaft - smörjer du magen? Jag tycker det kliar mindre när smörjer magen. Har blivit så att jag smörjer flera gånger per dag.

Svar på tråden Juni-barn