Juni-barn
MIdsommar räknar jag med att inte vara gravid på, då är nåt seriöst fel Har ju bf 6/6 så jag räknar med att de har satt igång mig innan dess. Kanske ligger vi på BB då, vem vet...
MIdsommar räknar jag med att inte vara gravid på, då är nåt seriöst fel Har ju bf 6/6 så jag räknar med att de har satt igång mig innan dess. Kanske ligger vi på BB då, vem vet...
Grattis Tre Flickor!
Ja det känns som att det är minst en varje morgon man loggar in som har fått bebis så vi får väl se vems tur det är imorgon
LillaGrynet: Men lergigan comp hjälper ju inte sömnen. Det är ju både koffein och efedrin i dom. Behöver man sova är det vanliga lergigan man ska ha. Comp är mot illamående...
Hur har det varit för er som blivit igångsatta tidigare? Alltså ni som både har startat naturligt och blivit igångsatta. Det har hänt en jäkla massa grejer som gör att det funderas på att sätta igång mig nästa vecka (vid bf) men jag tvekar. Har fått för mig att det blir en mycket jobbigare förlossning om man sätts igång än om man inte gör det? Finns det nån som har någon erfarenhet? Jag har väl i stort sett helgen på mig att fundera på hur jag vill ha det...