Inlägg från: RocketQueen |Visa alla inlägg
  • RocketQueen

Juni-barn

Jag är också livrädd, har läst hur många böcker som helst. Bl.a. Att möta förlossningssmärta som Bumman skrev om. Jag är en riktig informationsnarkoman och blir lugnare ju mer jag vet så här har det lästs rejält Tror att det är lite därför jag drar mig för igångsättningen, då blir det så definitivt, att åka dit en viss tid och starta det känns mycket läskigare än att låta det komma igång av sig själv. Om det får börja själv så är det liksom inget jag kan styra...

• RocketQueen

Nu börjar jag seriöst tröttna på den här svullnaden, nu är jag till och med svullen i ansiktet, pannan är alldeles vattnig :-/ Och fötterna har svullnat upp så mycket att de är blåa, aouch...

• RocketQueen

Okej nu är ni tre stycken som sagt att det är ett tecken så då tänker jag bestämma att ni har rätt och hålla tummarna för att det händer nåt snart

• RocketQueen
    Cataleya skrev 2012-06-14 06:13:05 följande:
    Hoppas ! :) hur känns det idag ?
    Som en ballong känner jag mig Obestämd Sömnlös ballong, gick och lade mig vid elva igår, somnade inte förrän vid halv två och vaknade vid fem... Det kommer att bli en lång dag... Suck, pust och stön, bf+8 idag...
  • RocketQueen
    Lenis21 skrev 2012-06-14 11:17:23 följande:
    Grattis bebisgalen. Det var en stor pojke ni fick. Gick allt bra???

Ensortsmamma- jag håller tummarna för att det är din tur nästa gång.

Lillsnurr82- hoppas att det inte är bluff, att det sätter igång på riktigt snart.

Här händer det fortfarande ingenting. Inte en enda förvärk lr något annat. Hur många är vi kvar som inte fått ännu????
    Jo jag är kvar, gnälligare än nånsin bf+8 nu
  • RocketQueen
    MissFörstånd skrev 2012-06-14 15:08:06 följande:
    Idag har det hänt grejer ser jag. Lycka till alla som är på gång!!!

Grattis till er som fått era små skatter!!!

Bm som jag pratade med igår ringde idag och meddelade att "min" bm var sjuk så ingen kontroll för mig imorgon utan får komma på måndag . Onsdag blir det koll på spec mvc och v42+0 är tidigaste dagen för igångsättning vilket är en söndag så då blir det väl måndag efter midsommar! Hon tillade att de flesta faktiskt har fått sin bebis då... Nåja det hjälper inte!!
    Men åh vad trist, man behöver ju de där inbokade mötena för att orka lite till känns det som...
  • RocketQueen
    gammelmamma skrev 2012-06-14 16:20:06 följande:
    Jag har köpt på babyproffsen, jättesköna, dock inte jättesexiga direkt. Sen har jag köpt sovbh helt utan sömmar, jättesköna. Skickat efter från ett ställe i Tidaholm. De kostade bara typ lite under 100 lappen, kan jag verkligen rekommendera 
    Du har ingen länk till den där sovbehån?
  • RocketQueen
    Havsjungfrun skrev 2012-06-14 17:29:16 följande:
    Absolut ingen fara! Tog det inte så...

Bebisgalen: Grattis till killen Baby!
    Samma här!!!

Min hand är inte som sig bör idag vilket den bevisade med råge då jag tappade en bytta med 1,5 sats pannkakssmet över hela spisen!!! Kan väl tillägga att det inte alls var roligt...
    Pannkakor ska man akta sig för har ja märkt, iaf med såna händer som vi har. Jag lyckades slänga ut ett par på golvet när jag försökte sist... Fördelen är ju att mannen gärna diskar allting hela tiden, han vill inte riskera att jag tappar fler grejer Tungan ute
Svar på tråden Juni-barn