Juni-barn
Är så fruktansvärt j*vla less på alla som frågar om inte bebisen kommit. Det kommer sms och meddelanden eller kommentarer på Facebook, jag blir galen! Vi har inte ens passerat bf, hur ska det bli sen?!?!
Är så fruktansvärt j*vla less på alla som frågar om inte bebisen kommit. Det kommer sms och meddelanden eller kommentarer på Facebook, jag blir galen! Vi har inte ens passerat bf, hur ska det bli sen?!?!
Ensortsmamma - hoppas det inte är ngn fara med dig. Jag hade så i måndags och det visade sig "bara" vara migrän också. Men spec mvc ville ändå att jag skulle komma in så de kunde utesluta havandeskapsförgiftnin.
Pojkarnasmamma - handduk är nog bättre. Bm som undersökte mig sa att dagens bindor är för "bra", de suger liksom upp allt.
Jennie - GRATTIS! Hoppas hela familjen mår bra!
Bf imorgon och inga som helst känningar.
Elvismamma - Lycka till, hoppas allt går bra!
mycketsaft - Grattis!!!! 
conda skrev 2012-06-08 20:01:23 följande:
Med dottern var jag in i v.36+2 och hon beräknades väga 3200 och hon kom 37+2 och vägde 4180 så det stämde inte. Bm sa att det är omöjligt att öka ett kilo i vikt på en vecka så de beräknade helt enkelt fel. Med denna bebis var jag in i v.32 och de sa att vid full tid beräknas den väga 3500, men men det visar sig
Bf imorgon och inga känningar idag heller förutom att bebisen har rört sig konstant nu sen klockan 17, det brukar inte hända. Magen blir lite hård, men inget annat.
Minimor - GRATTIS! 
Elvis mamma - Hoppas du får sova skönt att att det går bättre imorgon.
Jag åt inolaxol förut men då mot diarré.
Bf idag!!! Dock Ingen bebis i sikte!
Cataleya - oh vad kul! Hoppas det drar igång riktigt så har du snart din bebis här
.
Uddabus - aha, då reglerar inolaxol åt det håll som behövs? Har också ibs, men äter inte den längre.
Olika regler ang. igångsättning av förlossning.
http://www.barometern.se/nyheter/kalmar/olika-regler-for-igangsatt-fodsel(2613446).gm
Lillagrynet - OJ vad billigt! Jag sydde ju ett själv och tror att materialet gick på 350:-.
Dancia - fy Fabian för magsjuka! Hoppas bebisen håller sig lugn i magen tills hela familjen är friska.
Inget nytt här, lugnt lugnt lugnt!!!