Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Juni-barn

HeavyD - Lycka till

Jag ligger med värkar och värktimern i högsta hugg! Oregelbundet har jag nog haft hela natten för jag har vaknat då och då av att det gör riktigt ont, men vi får se hur det fortsätter nu.

• MissFörstånd

Emma - tack . Det blir snabbt intensivare. Från 20 min emellan så är det nu nere på sju. Men det gör inte helt okontrollerbart ont utan jag andas och försöker slappna av så känns det fortfarande ont med det går. Ska lämna dottern nio på dagis och sen är det koll idag

• MissFörstånd

Uddabus - GRATTIS!!!!

Jag sitter här och måste andas mig igenom värkarna. Allt mellan 2-15 minuter mellan. Fick en paus på 30 min också så jag somnade. Tog två Alvedon för en timme sedan men de verkar inte ha hjälpt. Tens funkar ok på ryggen men då kommer mer smärta fram. Vad tror ni? Kan det verkligen vara på gång nu?!

• MissFörstånd

Bumman - trist om du känner dig besviken men jag tror du tänker rätt att om det är bäst för er båda så är det nog så. Jag har ju nu gjort två snitt och det är ändå bra upplevelser med lugn miljö och alla är så snälla.

• MissFörstånd

Emersson - Grattis till flickan!

Sweet life - Spännande!

Emma - De kommentarerna är fruktansvärda!!! Håll ut. Styrkekramar till dig!      

ღ ♥Joline 2007 - Bebis 2012♥ ღ
  • MissFörstånd

Bumman - ja det är klart att det är en operation, en ganska stor sådan. Men idag blir Vincent en vecka och nu gör det bara ont om jag inte tänker mig för utan gör ngn rörelse för snabbt. På sjukhuset fick jag Alvedon och morfinsprutor, andra får diklofenak men jag är allergisk mot de.

Vaken bebis inatt

Svar på tråden Juni-barn