Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Juni-barn

Tack för inbjudan, Dreadon!

Jag plussade idag! Bf blir 4-6 juni tror jag . Har spottings, huvudvärk, trötthet, ont i Svanken och superömma bröst . Har en dotter född dec -07 så hon är fyra och ett halvt vid Bf .

Kul med denna listan!

• MissFörstånd

Grattis till era plus!!

Ang vad man får äta och inte så skulle jag tipsa om Livsmedelsverkets hemsida. Där står allt.

• MissFörstånd

Grattis till alla plus!

Jag testade också imorse igen och strecket var lika starkt/svagt. Köpte ett digitalt idag som jag ska använda imorgon .

• MissFörstånd

Nemmo - GRATTIS! vad härligt med ett plus! Jag har också molvärk, inte lika stark som vid mens men ändå så känns det.

• MissFörstånd
    PiaFiaMia skrev 2011-09-26 21:41:21 följande:
    Hej
    plussade 23/9 :)
    Ska på samtal 4/10 och VUL 25/10. Hoppas!! :)
    Ett MA för ett år sen och ett tidigt MF i somras

Grattis!
    ღ ♥Joline 2007♥ ღ
  • MissFörstånd
    Pepita skrev 2011-09-26 22:02:53 följande:
    Ett tydligt fint pluss När hade du BIM?
    Hihi . Bim igår, söndag. Hade ett väldigt svagt streck igår och likadant imorse. Jag tvivlade ändå inte, men alltid skönt att verkligen se ett tydligt streck.
    ღ ♥Joline 2007♥ ღ
  • MissFörstånd
    Pepita skrev 2011-09-26 22:10:23 följande:
    När ni skriver ömma bröst....gör det ont när ni tar på dom? Jag skulle nämligen oxå beskriva mina bröst som ömma fast jag tycker inte det gör ont när jag tar på dom utan det känns mer inuti brösten skulle jag nog vilja säga....

Har aldrig varit med om detta för så var tvungen och höra med er med erfarna
    Jag får ont om jag drar ihop armarna framför kroppen eller om jag stöter i något. Nu låter det kanske som jag har gigantiska bröst men så är inte fallet . Om jag springer så ömmar det och det är big NONO att ta på de
    ღ ♥Joline 2007♥ ღ
Svar på tråden Juni-barn