Juni-barn
Har tagit två Alvedon och legat med vetekudde ända sen halv tio. Känns det bättre?! Inte ett skit.. Äta lite nu och sen sova tror jag.
Har tagit två Alvedon och legat med vetekudde ända sen halv tio. Känns det bättre?! Inte ett skit.. Äta lite nu och sen sova tror jag.
Lycka till alla som är på gång!!!
.
Min bm sa till mig att mitt ansikte hade förändrats (svullnat) den 4e juni och ingen bebis härtill än iaf. Hon sa då att det nog inte var så lång tid kvar, vilket Visade sig vara fel. Jag tycker inte 10 dagar är snabbt...
Bf+5 idag
. Kom nu då för sjutton!!!
Lycka4 - går det att säga att kanske tandfen hade många besök så alla hanns inte med? Förstår hur du känner dig! I får säga att det kanske blir ngn extra peng eftersom han får vänta.
IdaElinLivia - Jag skulle nog ha ringt och frågat om benet, låter inte jättebra.
Idag har det hänt grejer ser jag. Lycka till alla som är på gång!!!
Grattis till er som fått era små skatter!!!
Bm som jag pratade med igår ringde idag och meddelade att "min" bm var sjuk så ingen kontroll för mig imorgon utan får komma på måndag
. Onsdag blir det koll på spec mvc och v42+0 är tidigaste dagen för igångsättning vilket är en söndag så då blir det väl måndag efter midsommar! Hon tillade att de flesta faktiskt har fått sin bebis då... Nåja det hjälper inte!!
Rocketqueen - ja det tog riktigt hårt faktiskt att det blev inställt imorgon, men jag kan inte göra något...
Idaelinlivia - ja jag skulle vilja att hon ser hur jäkla ont det gör och hur jobbigt allt är före helgen men men.... Jag är ofta faktiskt trött på dagtid och vilar framtill två sen hämtar jag dottern och då orkar jag typ till halv fem när sambon kommer hem, helt sjukt vad orkeslös kroppen kan vara.
Dancia - grattis till lilla tjejen!
Jag har haft ganska hård mage hela kvällen men inget som gör ont förutom när bebisen sparkar och försöker trycka sig ut genom sidan..
Stjärnfrukt - Grattis! Oj vad häftigt att föda
I bilen, inte för att jag vill det men det är ändå en erfarenhet
.
Uddabus - har du inte varit in på koll tidigare? Här får man gå i 41+3 och de startar den 14 dagar efter bf.
Ensortsmamma - Grattis till killen
.
Rocketqueen - härligt med energi, skickar du lite till mig?!
Bf +6, både jag och sambon ger blanka f*n i fotbollen så jag kan gärna få bebis istället
. Har fått för mig att den kommer den 17e, vi får väl se.