Juni-barn
RocketQueen skrev 2011-12-03 21:26:52 följande:
Det låter ju hur bra som helst, om du har någon bra sida att tipsa om så tar jag gärna emot
tänkte köpa bilbarnstol billigt från Tyskland med men upptäckte då att de inte hade några bakåtvända! Riktigt illa att ett så modernt land har noll koll på hur barnen bör färdas i bilen...de anser att flest kollisioner sker genom att bli påkörd bakifrån och därför är det säkrast med en framåtvänd stol.....men hallå liksom, tänk om ungen sitter i bilen bakom som kör på den andra då?? Fattar verkligen inte logiken i detta....
riktigt så galen är inte jag iaf
Haft 4 olika vagnar till stora tjejen som såldes och sen 3 olika till lillkillen varav en syskonvagn. 2 av dom finns kvar till nästa. Ska försöka hålla mig till bara en ny nu till nästa (donkeyn då), får väl se hur det går
Jag ramlade nerför en trappa i 6e månaden med sonen, ett så illa fall så jag knäckte svanskotan, men lillebror låg så skyddad så ingen fara med honom 
Halkade på stan precis innan jul också (8 månaden), rätt på rumpan, ingen fara alls sådär, det som var chockerande var att inte EN ENDA stannade upp för o hjälpa mig upp!! Om jag såg en höggravid ramla så inte fan skulle jag bara titta på o låta henne kämpa sig upp själv!!

tror mina barn skulle må lika bra i en gammal syskonvagn köpt på blocket för en tuselapp som i en splitterny bugaboo donkey, det handlar ju bara om vad man själv har för intresse i det
Har haft slemmiga blödningar hela natten och ont i magen
Fanns ingen ledig läkartid före imorgon så måste gå o vänta så länge