• Anonym (Forskare)

Gillar ni att nysa?

Har fått i uppgift att göra en undersökning av min polare! Hon har varit snuvig två veckor nu och nyser typ konstant!

Hon stör sig på att nysa medans jag tycker det är skönt! Brukar själv nysa tre gånger och hon minst fyra.

Hur är det för er?

Tycker ni det är skönt att nysa och hur många gånger nyser ni åt gången?

Tack på förhand för svar!

• Svar på tråden Gillar ni att nysa?
  • lövet2

Jag avskyr att nysa. Enda undantaget är när jag är riktigt täppt i näsan, för då är det skönt om det släpper.

Jag nyser så där 10-15 gånger varje morgon en stund efter att jag klivit upp. Annars nyser jag bara 3-4 gånger i sträck.

• Anonym

Ja, jag gillar att nysa. Det är olika hur många ggr jag nyser åt ggn. Oftast bara en. Läste att det går att jämföra nysningar med orgasmer. Blundar du när du nyser? Jag kan inte hålla ögonen öppna samtidigt.

• Pleco

I normala fall brukar jag gilla att nysa. Men nu nyser jag hela tiden pga allergi och graviditet och jag är förbaskat trött på det. Jag nyser alltså flera gånger i timmen, dygnet runt.

• Anonym

Jag älskar att nysa. Nyser ofta många gånger i rad.

• peaches101

Jag älskar att nysa och gör det rätt sällan, kanske 1 gång varannan dag eller så. Men ibland så gör jag så jag nyser, om jag är täppt osv, för att jag tycker det känns skönt efteråt!

• Anonym

Jag gillar oxå att nysa.
    nyser oftast två ggr

• Anonym (Forskare)

Ja, jag blundar!

• Anonym (Forskare)
    peaches101 skrev 2011-09-28 16:42:26 följande:
    Jag älskar att nysa och gör det rätt sällan, kanske 1 gång varannan dag eller så. Men ibland så gör jag så jag nyser, om jag är täppt osv, för att jag tycker det känns skönt efteråt!
    Oj då! Hur gör du så du nyser?
  • Anonym (Forskare)
    Pleco skrev 2011-09-28 16:40:44 följande:
    I normala fall brukar jag gilla att nysa. Men nu nyser jag hela tiden pga allergi och graviditet och jag är förbaskat trött på det. Jag nyser alltså flera gånger i timmen, dygnet runt.
    Pga allergi och graviditet! Vad är det för allergi så här års? Är det något jag missat?
Svar på tråden Gillar ni att nysa?