Inlägg från: bejbisen |Visa alla inlägg
  • bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Åhh, de är ju det då oxå, de tänkte ja inte på helt plötsligt blev de ju en bra sak att ja fick med mig fel kartong hem

• bejbisen

Välkomna alla nya!!

Slänger in en bild på hur magen ser ut idag, v.16 (15+0)
    Inte världens bästa kvalite på bilden men

• bejbisen
    BF-LISTA! 
    Mars: 
    21 Mars - sunshined, andra barnet 

April:
    27 April- Eliin87

Maj: 

1 Maj - Cinan, andra barnet 
    21 Maj - Sofi81, tredje barnet
    25 Maj - Janniiique, andra barnet.

Juni:
    3 juni - bejbisen, tredje barnet
    6 Juni - hillee, första barnet
    10 Juni - AgnesGN, första barnet 

Juli:
    9 Juli - sleepingangels, första barnet
  • bejbisen

Sofi81: Grattis till jobbet

Själv får ja se hur länge ja har mitt jobb kvar. Om Volvo varslar mer folk så kommer ja ligga risigt till. Ska nog söka fl ledigt på nått av barnen i vår, för säkerhetsskull.

• bejbisen

Vi har oxå en hund. En 4 årig golden tik. Hon är sällskapshund. Ställde ut henne några gånger när hon va liten valp. Men orkade inte hålla på att lägga pengar på sånt å köra runt, när vi fått barn :)

• bejbisen

Ang vagn så köpte vi syskonvagn när vi fick Vilgot, eftersom de bara är 18 månader mellan dom så tänkte vi att Vilhelmina är för liten för att gå.. men den där vagnen blev inte mycket använd tyvärr, för hon skulle gå.. så de slutade med att vi sålde den vagnen å köpte en ståbräda  istället... fast brädan blev  inte mycke använd heller.
    De var en P&T vibe vi hade då, faktiskt riktigt smidig.

Denna gång kommer vi inte köpa nån syskonvagn. Vi kommer avvakta å se om de behövs först.
    Vi har beställt en emmaljunga city cross denna gång. Har hört både bra å dåliga saker om den, men ja hoppas att ja blir nöjd.
    Har även ett nitro chassi, så man får en lite smidigare vagn när man ska på stan å ställen där de kan va trångt å besvärligt.
    Förra gången hade vi en emmaljunga classic sport, den va riktigt bra tycker ja

• bejbisen

Nyfiken, välkommen hit!

Zirap: vi har oxå UL på tisdag ja har varit lite kluven i att ta reda på kön, men nu ha vi bestämt oss för att inte ta reda på de.

• bejbisen

Zirap: Ja, men ja kan tänka mig att de är kul att veta vad som gömmer sig där inne, men maken är helt emot att veta. Jag skulle kunna tänka mig att ta reda på könet bara för att få prova hur de känns att veta det. De två tidigare graviditeterna har vi inte heller tagit reda på könet. Ang att handla kläder å grejjer till bebis, så har ja inte kunnat hålla i plånboken alls Har ju beställt vagn, köpt babyskydd, några plagg, och lite såna grejjer. Man måste ju passa på när man hittar grejjer till bra pris Idag blir det till att åka på babyproffsen och kolla om dom har rea på någon troll spjälsäng, såg att de skullle ha 40% på utvalda saker i troll-serien.. Kan va värt att kolla tänkte jag, då alla ja sett på blocket sett förjäkliga ut eller kostat massor!

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012