• RestoreMe

    Vi vill ha ett "visa inte"-val, motsvarande "visa endast" !

    Långa trådar är ibland långa för att det finns ovidkommande kommentarer, provokatörer som håller sig till en sidodiskussion avvikande från trådstartsämnet, sådana som nedvärderar med förlöjliganden av trådstartaren  etc. Med tillvaratagande av detta förslag kan vi, endast för vår egen läsning, välja bort de vi tycker provocerar, eller de som upprepar ovidkommande kommentarer återkommande, eller andra. men de behöver inte veta det och bli sårade eller få vatten på sin kvarn, som vissa får av att få kommentarer om sin provokation.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vi vill ha ett "visa inte"-val, motsvarande "visa endast" !
  • tahira

    Nej, jag tror inte att folk hade fortsatt vara duktiga på att anmäla utsvävande inlägg då så att de blir bortplockade. Kan man bara "klicka bort" dem så får de nog i mycket större utsträckning vara kvar, och den tanken gillar jag inte.


    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.com
  • lövet2
    tahira skrev 2011-09-30 18:17:15 följande:
    Nej, jag tror inte att folk hade fortsatt vara duktiga på att anmäla utsvävande inlägg då så att de blir bortplockade. Kan man bara "klicka bort" dem så får de nog i mycket större utsträckning vara kvar, och den tanken gillar jag inte.
    Ja, det vore förstås en nackdel, men annars låter det som en himla skön idé ...
  • RestoreMe

    Hej Igen! Tungan ute Här är ett exempel på alias som tar upp sida efter sida med sidodiskussioner, visst vore det bra med möjligheten till ett "visa inte"-val.DrömmerSkrattande Piff puff!


    Våga se och förändra
Svar på tråden Vi vill ha ett "visa inte"-val, motsvarande "visa endast" !