• dendärdamen

    Såå.. Vill alla män ha sex med unga tjejer?

    Jag startade denna tråden utifrån en annan tråd, "36-år, ligger med 19-åring"
    Då Ts beskriver sin sexuella relation med en yngre dam.
    "för allvarligt talat hur många killar skulle inte vilja ha en fräsch 19-åring?"

    Så, hur många killar vill det egentligen?

    Att en 19åring är fräschare och tightare är ju inte en nödvändig sanning.
    Eller, det beror ju på vad man menar. Så som jag har uppfattat det så handlar det om att huden är väldigt tight, len och fin. Att könet inte är slitet av eventuella barnafödslar.

    Men återigen - det är inte en nödvändig sanning.

    Jag personligen tycker det känns lite gubbsjukt.. Man har ju oftast, (OBS! inte i alla fall) inget utbyte av en sådan ung person utom när det kommer till sex. Så varför duger inte en kvinna i er ålder?

    Diskutera, analysa och motivera! :)

  • Svar på tråden Såå.. Vill alla män ha sex med unga tjejer?
  • PropJoe
    Anonym (dottern) skrev 2011-10-10 07:38:46 följande:

    Jag tror verkligen inte att alla män vill ha yngre småtjejer och tvärtom.

    Men jag undrar alltid hur de äldre männen tänker när de ligger med en ung tjej när de själva har en dotter i samma ålder? Det känns som att det borde kännas lite äckligt ändå, det hade lika gärna kunnat vara hans dotter?

    Samma sak när man som äldre kvinna ligger med en yngre kille och har en son i samma ålder?

    Självklart tvärtom, hur känns det egentligen för en yngre tjej att vara med en äldre man som hade kunnat vara hennes pappa, eller pappans vän?


    Så om du ligger med en jämnårig kille tänker du "Gud vad det här är äckligt, det kunde ha varit min bror !!"

    Förstår inte varför man ska ta med sig tankar på far, mor, mormor eller farfar in i sovrummet oavsett ålder på partnern? Ligger jag med en ung eller äldre tjej/dam så ser jag en attraktiv ung eller äldre tjej/dam, inte min dotter eller mamma. 
  • Trust me
    PropJoe skrev 2011-10-10 09:40:30 följande:
    Så om du ligger med en jämnårig kille tänker du "Gud vad det här är äckligt, det kunde ha varit min bror !!"

    Förstår inte varför man ska ta med sig tankar på far, mor, mormor eller farfar in i sovrummet oavsett ålder på partnern? Ligger jag med en ung eller äldre tjej/dam så ser jag en attraktiv ung eller äldre tjej/dam, inte min dotter eller mamma. 
    Glöm inte att hårfärg, längd, form på öronen, musiksmak mm inte heller får ha några likheter med släkt närmare än kusin.
    Let me corrupt you
  • Anonym

    OJ! många omogna "vuxna" i denna tråd. Varför detta behov av att trycka ner de yngre? Jag tror faktiskt att de flesta 19-åringar kan tänka själva, vilket någon påstod att de inte kan.  Mognaden i den åldern kan variera kraftigt och det märker jag ju här att den kan göra bland äldre också..........

  • Anonym (man 40)

    Klart jag tar en kvinna i 35 års åldern istället för en 19 åring....35 åringen har lärt sig att man kan göra "annat" än att bara kissa med den :-d

  • Trust me
    Anonym skrev 2011-10-10 11:29:38 följande:
    OJ! många omogna "vuxna" i denna tråd. Varför detta behov av att trycka ner de yngre? Jag tror faktiskt att de flesta 19-åringar kan tänka själva, vilket någon påstod att de inte kan.  Mognaden i den åldern kan variera kraftigt och det märker jag ju här att den kan göra bland äldre också..........
    Var trycks 19-åringar ner? Har du missat lektionen i läsförståelse..

    Du kanske menar att det finns män som föredrar äldre kvinnor och att det är en form av åldersdiskriminering. Buhuhu! Tomte
    Let me corrupt you
  • Anonym
    dendärdamen skrev 2011-10-07 12:32:10 följande:
    Jag startade denna tråden utifrån en annan tråd, "36-år, ligger med 19-åring"
    Då Ts beskriver sin sexuella relation med en yngre dam.
    "för allvarligt talat hur många killar skulle inte vilja ha en fräsch 19-åring?"

    Så, hur många killar vill det egentligen?

    Att en 19åring är fräschare och tightare är ju inte en nödvändig sanning.
    Eller, det beror ju på vad man menar. Så som jag har uppfattat det så handlar det om att huden är väldigt tight, len och fin. Att könet inte är slitet av eventuella barnafödslar.

    Men återigen - det är inte en nödvändig sanning.

    Jag personligen tycker det känns lite gubbsjukt.. Man har ju oftast, (OBS! inte i alla fall) inget utbyte av en sådan ung person utom när det kommer till sex. Så varför duger inte en kvinna i er ålder?

    Diskutera, analysa och motivera! :)
    Du tror att en man har så mycket utbyte av en jämnårig kvinna förutom sex då?

    En ung vältränad positiv tjej med nyfikenhet är ju alltid att föredra om man nu skall ha sex, vill man snacka med nån så har man polare, då får man prata om sånt som faktiskt intresserar en istället för att höra tjat om att åka till Ikea för att titta på nya kuddöverdrag och börjar inte tapeten i hallen se lite trist ut...
  • Douglas

    Ja, jag vill ha unga tjejer. Klart vackrare generellt än äldre, och de har inte hunnit bli lika feta som äldre, fortfarande generellt. De är också oftare lättare att bestämma över i sängen så man får utöva sina sjuka tankar.

  • Kattdamen
    Douglas skrev 2011-10-10 14:16:33 följande:
    Ja, jag vill ha unga tjejer. Klart vackrare generellt än äldre, och de har inte hunnit bli lika feta som äldre, fortfarande generellt. De är också oftare lättare att bestämma över i sängen så man får utöva sina sjuka tankar.
    Ah, du vill helt enkelt kunna begå övergrepp?
  • Douglas
    Kattdamen skrev 2011-10-10 14:22:34 följande:
    Ah, du vill helt enkelt kunna begå övergrepp?
    Nej det handlar inte om några övergrepp. Inte heller några tonåringar. Det är inom normalintervallet, och är legalt. De är lättare att dominera folk som inte har så mycket skin på näsan. Det går jag bla igång på. Jag har fn en lite för bestämd kvinna.
  • jossaan
    Douglas skrev 2011-10-10 14:35:15 följande:
    Nej det handlar inte om några övergrepp. Inte heller några tonåringar. Det är inom normalintervallet, och är legalt. De är lättare att dominera folk som inte har så mycket skin på näsan. Det går jag bla igång på. Jag har fn en lite för bestämd kvinna.
    Jag tycker att det låter lite som övergrepp... :/
Svar på tråden Såå.. Vill alla män ha sex med unga tjejer?