• Anonym

Min pojkvän gillar tydligen bajssex :/

Det här är helt galet. Vi har varit tillsammans i 4 månader nu och har haft bra sex och allting. I helgen sa han att han tycker vi borde prova lite mer saker i sängen och det har jag inget emot så jag bad honom berätta vad det är han vill prova. Då kom det fram att han vill prova bajssex??????? Eller prova och prova, han har tydligen gjort det innan men inte berättat det för mig..

Jag vet att det bara är för mig att säga nej, men samtidigt känner jag mig ju äcklad av honom nu och det känns som att något är förstört emellan oss... vet inte vad jag ska göra. Är det NORMALT att tända på bajs??? Eller är han sjuk i huvet och borde söka hjälp? 

• Svar på tråden Min pojkvän gillar tydligen bajssex :/
  • Anonym (sjuk)

NEE det är verkligen inte normalt.

• Anonym (?)

har aldrig stött på nån som gillar det så jag vet inte hur jag skulle reagera., men nej, jag skulle inte gilla det för egen del. Vad är det han vill göra egentlgen? Eller, vad är det man gör då, bajsar på sin partner eller vad?

• DeathByPickles

Hyfsat normalt skulle jag tro.. det verkar åtminstone inte vara O-normalt om man ser till förekomsten av porrfilmer och annat material på temat.

Jag tycker att TS ska prata med killen. Tala om hur du känner och se om han tycker att det är okej att vara tillsammans med en tjej som känner sig såpass äcklad av hans fetish. Ge er båda en chans att hitta någon ny om ni inte kan mötas halvvägs.

Jag hänger (egentligen) bara här för att jag blivit blockad på flashback.
  • Anonym (aaaa)

Alltså...jag vet inte om det är normalt eller inte... det är aldrig någon av mina vänner som har berättat att de gillar bajs. Men det betyder ju inte att det inte är några av dem som ändå gör det. Personligen kan jag tycka att folk får gå igång på vad de vill så länge det inte skadar någon annan!
    Har tyvärr inga råd att ge dig angående att du känner dig äcklad av honom... kanske låta det gå några dagar och se om det känns annorlunda då?

• Ssimple

Kan du förklara för mig vad bajssex innebär för din kille, är du snäll?

• Anonym
    DeathByPickles skrev 2011-10-12 19:58:25 följande:

Hyfsat normalt skulle jag tro.. det verkar åtminstone inte vara O-normalt om man ser till förekomsten av porrfilmer och annat material på temat.

Jag tycker att TS ska prata med killen. Tala om hur du känner och se om han tycker att det är okej att vara tillsammans med en tjej som känner sig såpass äcklad av hans fetish. Ge er båda en chans att hitta någon ny om ni inte kan mötas halvvägs.

Normalt och normalt vet jag inte men ensam är han INTE. 

Jag håller med DeathByPickles om att du ska vara öppen med att du tycker att det är äckligt och att det är uteslutet för dig att ha med bajs som ingrediens i sexlivet (om det är så du känner) och sen får ni se vart ni står efter det - om din äcklan går över trots att du vet detta om honom och om han kan leva med att inte få utlopp för sin fetish i ert gemensamma sexliv.
  • Anonym
    Ssimple skrev 2011-10-12 20:08:27 följande:
    men sök på internet, antagligen om hon tex skulle skita på han så skulle han gilla det, eller få det i munnen, jag tycker inte om det o har inte heller stött på nån som tyckt om det, men har läst runt lite
  • Anonym
    Ssimple skrev 2011-10-12 20:08:27 följande:
    Han vill att vi ska bajsa och smeta in varandra och även bajsa varandra i munnen. Han säger att om jag tycker det är äckligt så kan bara jag bajsa i hans mun men inte han i min.. men inte fan skulle det kännas bra att sitta och skita någon i munnen!

Vet ett ganska känt "humorklipp" på nätet, 2girls1cup, ungefär så vill han göra.. 
  • Cailyn

Det skulle jag inte fixa... absolut inte...

(Säger inte att det är fel, men det är definitivt inget för mig!!)  

• Anonym
    Anonym skrev 2011-10-12 20:41:48 följande:
    Han vill att vi ska bajsa och smeta in varandra och även bajsa varandra i munnen. Han säger att om jag tycker det är äckligt så kan bara jag bajsa i hans mun men inte han i min.. men inte fan skulle det kännas bra att sitta och skita någon i munnen!

Vet ett ganska känt "humorklipp" på nätet, 2girls1cup, ungefär så vill han göra.. 

Lämna honom. Han borde söka vård.
Svar på tråden Min pojkvän gillar tydligen bajssex :/