Inlägg från: SatuSv |Visa alla inlägg
  • SatuSv

Glamour

Ja tyckte att jag läste något på Glamours sida på facebook..

Angelina2006 Leo2010Charlie2012
  • SatuSv

Jag tror att serien kommer sluta sakta men säkert...

Hope som dramatiskt rev sönder papprena idag:/ Aja hoppas bara att hon denna gång slutar springa efter han och skaffat sig nån ny..

• SatuSv

Nu e steffi där o ska övertyga liam igen.. O han går m på d.. Samma skit varje vecka.

Jo jag tittar om jag hinner.. Min lilla kolikunge gör så att jag inte får göra något. Bah!

• SatuSv

Har ni slutat titta;) Såg lite bara när liam kom hem o hans pappa va där m katie o steffy kom. Oinevoine som dom håller på!
    Vad hade Liam sagt när han va inne i Hopes kontor?

• SatuSv

Ja han kommer försvinna under smekmånaden har jag läst,men vad som händer vet jag inte...

Tittade idag det lilla jag hann och jeeeez steffy o liam hur orkar hon tråna efter en sån kille,aja båda förtjänar varann så som dom är:/ Tycker det borde komma en ny kille till stan:p

• SatuSv

Ja herregud hon gråter väll nästan i varje avsnitt hehe:)
    Undrar vem hon kommer ta nu efter Ridge:p
    Vilka svarta ögon Caroline hade igår när hon tittade på Hope när hon fotograferades med Thomas:)

• SatuSv

Vad va det för info brooke dolde? Så han bara stack.. Dom kunde väll ha planerat hans bortgång fr serien liiite bättre:/

Steffy kommer bli gravid läste jag på fb:O m Liam...

• SatuSv

Jag undrar ifall Brooke kommer att få känslor för Bill.. Hon brukar ju få det så lätt för alla typ.
    Och som jag störde mig på taylor i fredags,vadå stå med näsan i luften och läxa upp hope och rick:/

Svar på tråden Glamour