Glamour
Ja tyckte att jag läste något på Glamours sida på facebook..
Ja tyckte att jag läste något på Glamours sida på facebook..
Jag tror att serien kommer sluta sakta men säkert...
Hope som dramatiskt rev sönder papprena idag:/ Aja hoppas bara att hon denna gång slutar springa efter han och skaffat sig nån ny..
Nu e steffi där o ska övertyga liam igen.. O han går m på d.. Samma skit varje vecka.
Jo jag tittar om jag hinner.. Min lilla kolikunge gör så att jag inte får göra något. Bah!
Har ni slutat titta;) Såg lite bara när liam kom hem o hans pappa va där m katie o steffy kom. Oinevoine som dom håller på!
Vad hade Liam sagt när han va inne i Hopes kontor?
Ja han kommer försvinna under smekmånaden har jag läst,men vad som händer vet jag inte...
Tittade idag det lilla jag hann och jeeeez steffy o liam hur orkar hon tråna efter en sån kille,aja båda förtjänar varann så som dom är:/ Tycker det borde komma en ny kille till stan:p
Ja herregud hon gråter väll nästan i varje avsnitt hehe:)
Undrar vem hon kommer ta nu efter Ridge:p
Vilka svarta ögon Caroline hade igår när hon tittade på Hope när hon fotograferades med Thomas:)
Det tar aldrig slut typ:/
Har missat en del avsnitt men vad hände med ridge?o brooke?
Vad va det för info brooke dolde? Så han bara stack.. Dom kunde väll ha planerat hans bortgång fr serien liiite bättre:/
Steffy kommer bli gravid läste jag på fb:O m Liam...
Jag undrar ifall Brooke kommer att få känslor för Bill.. Hon brukar ju få det så lätt för alla typ.
Och som jag störde mig på taylor i fredags,vadå stå med näsan i luften och läxa upp hope och rick:/