Inlägg från: SatuSv |Visa alla inlägg
  • SatuSv

Glamour

Hände inte det här när hope o liam sist skulle gifta sig...? Nu är jag förvirrad haha ja jag kanske har spoilat för mkt:) Är ju fan i fb gruppen så dagligen står det något så jag vet ungefär vad som händer fram över. Men lite förvirrad blir jag:p

Ja steffi vad ska man säga,hur kan hon vilja leva med en människa som VILL ha en annan?!? Eller hope som fortsätter kämpa,jag hade nog sagt bye för länge sen. O liams pappa som aldrig kommer ge upp,ta steffi själv din jäkla stone face!!

• SatuSv

Det kommer hålla på ett tag till säkert:/ Haha ja man kan ju undra om det finns andra i serien längre:) Jag kollar inte varje dag längre för jag orkar inte heller med trio ältandet. Man missar ju ändå inget:/

• SatuSv

Jo jag minns det med phoebe o taylor men har totalt missat steffi.. Eller så har jag bara glömt. Ja taylor är ju ingen helgon hon själv som oxå varit med alla män:/

Blev ju lite intressant nu när rick o steffi ska arbeta tillsammans:)

• SatuSv

Ja jag förstår heller inte grejen med att hon ska vara så pryd,om hon nu verkligen vill leva med liam resten av sitt liv och är säker på han så borde hon ju ha gått hela vägen med honom.
    Gårdagens avsnitt så tror jag att liam knackar på hopes dörr och rick på steffys. Får se på måndag.
    Tycker att liam borde träffa nån helt ny istället.. Men vad jag vet så tänker inte bill ge upp!

• SatuSv

Haha kuk rädd.. Jag tittar bara när jag har tid annars så står det still:/ inget nytt liksom.

• SatuSv

Idag hann jag bara se typ tio sista minuterna. Vem knackade på Hopes dörr efterom jag såg att Liam pratade med Stefanie? O rick gick till steffie...

• SatuSv

Alltså jag äcklas av jackie o owen som dom håller pååå. Blir skit irriterad:/

Tror inte Hope kommer ha sex med Liam som hon sa fast på finare språk" hon vill ge hela sig till han..." I dont think so!

Sen stör jag mig på Liam varför kan han inte säga åt sin pappa på skarpen??! Jag hade nog sagt att han kommer inte se mig mer om han fortsätter att lägga sig i.

• SatuSv

Jag har inte hört talas om Dirty soap:O vilken kanal går den på:)!

• SatuSv

Jag missade glamour! Har tagit hand om ett översvämmat förråd:/
    Men vadå så Hope och Liam fick äntligen till det?sex alltså?!?
    Jaaaag vet hur hela sagan om dom två slutar tihihi, läste på fb o en tjej i usa hade spoilat:p

Svar på tråden Glamour