Inlägg från: SatuSv |Visa alla inlägg
  • SatuSv

Glamour

Bill e ju nasty han vill få Deacon att stoppa Hopes bröllop nåt sånt:/

• SatuSv

Fan va hope strör salt över steffys sår o ber henne va hennes tärna...

• SatuSv

Jag hatar Bill!!! Snubben verkar ha nackspärr oxå, huvudet hela tiden framåt och åt höger. Blääää för han!

Bring Sheila back!! :)

• SatuSv

Puh!det kommer nog hålla på läääääänge... Jag fattar inte vad Bill tror att Deacon egentligen kan göra? Som om Hope skulle ställa in allt bara för att hennes pappa dyker upp...
    Och som om han bestämmer om Steffy får åka hem eller inte,fjantigt fjantigt Glamour!!

O Ridge o Brooke gaaaaah dom vill bara pippa pippa pippa o tjatar om dom där jäkla oliverna:/

• SatuSv

Hahahaa han vill ha mer pippa-pengar :p Ja det ska ju bli spännande att se vem hon tar. Fast det lär vi väll få se nån gång nästa år va..

Vem tror du hon tar? Nick igen kanske fast ska inte Jack Wagner oxå sluta? Har för mig att han skulle få sparken?
    Eller kanske Oliver o Brooke:O?

• SatuSv

Jag vet inte varför men har för mig att det stod i glamours fb sida att han skulle sluta.. Ellet så kanske det var nån som skrev det för att förvirra folk:/

Ja man vet faktiskt aldrig m brooke så som hon tog sin dotters man så kan hon gott o väl göra d mot katie o förförs bill:O

Missade dagens avsnitt,så det var bara massa fjanteri,herreguuud brooke o ridge alltså..va ska man säga:/

• SatuSv

Vad är det som fångats på filmen i ipaden? Allt som liam o steffy sa och gjorde den dagen?
    Killen ör fan ett skämt,måste på en sekund hoppa tillbaka till steffy utan att ens reda ut saker m hope. Man kan ju bara ana vad som kmr hända när hope får veta... Over and out:p

Svar på tråden Glamour