• Cloudberry

Vad dricker du nu?

Jag dricker ett surt vitt vin, Chill out chardonnay.

Du?

• Svar på tråden Vad dricker du nu?
  • Cloudberry
    tahira skrev 2011-11-26 00:08:03 följande:
    Jo, men jag bad mannen köpa "cider" och menade antingen något sötsliskigt eller allra helst Stella Artois Cidre. Så går det när man inte är tydlig nog. Hade glömt bort att Strongbow fanns
    Ahaa.
    bastardized skrev 2011-11-26 00:07:28 följande:
    Det är jag naturligtvis medveten om men denna gång var det ett riktigt stolpskott till vin jag råkade köpa.
     Jobbigt. Men går det bättre om du håller för näsan när du halsar dina glas?
  • tahira
    Cloudberry skrev 2011-11-26 00:12:53 följande:
    Ahaa.
    bastardized skrev 2011-11-26 00:07:28 följande:
    Det är jag naturligtvis medveten om men denna gång var det ett riktigt stolpskott till vin jag råkade köpa.
    Men jag menar SÅ farligt är det ju inte. Inte farligt nog att jag skall orka ta på mig jacka och skor och springa ned på hörnan till affären som har både sötsliskighet och Stella
    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: londonsvenskar.com/tahira/
  • bastardized
    Cloudberry skrev 2011-11-26 00:12:53 följande:
     Jobbigt. Men går det bättre om du håller för näsan när du halsar dina glas?
    Hällde ut skiten och hämtade en kall Tuborg istället.
  • Cloudberry
    bastardized skrev 2011-11-26 00:14:52 följande:
    Hällde ut skiten och hämtade en kall Tuborg istället.
    Klokt.
  • Cloudberry
    tahira skrev 2011-11-26 00:14:39 följande:
    Men jag menar SÅ farligt är det ju inte. Inte farligt nog att jag skall orka ta på mig jacka och skor och springa ned på hörnan till affären som har både sötsliskighet och Stella
    Vilken lyx du lever i, själv har jag spritbutiken 6 mil bort och den är öppen till 19.00 varje vardag och till 15 på lördag.Skål
  • Ellaria

Cola light. Det är inte direkt ovanligt, går ca 1½ liter om dan.

Every bruise is a lesson and each lesson makes us better
  • Cloudberry
    Ellaria skrev 2011-11-26 00:19:09 följande:
    Cola light. Det är inte direkt ovanligt, går ca 1½ liter om dan.
    Oj jäklar...det där måste du bryta.
Svar på tråden Vad dricker du nu?