• Cloudberry

Vad dricker du nu?

Jag dricker ett surt vitt vin, Chill out chardonnay.

Du?

• Svar på tråden Vad dricker du nu?
  • Momalicious

Ingenting alls, men är väldigt törstig. Ska dricka en hink vatten innan tandborstningen.

• Snöviolen
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-10-21 23:07:46 följande:
    Årets Blossaglögg med kaffesmak. Tredje dagen vi försöker oss på den nu, den kanske tar sig den fjärde...

Obestämd 
    Den kommer inte att sig, min man älskar kaffe, men ha tyckte glöggen var äcklig.
  • JuliaåRonjasmammis
    idiblon skrev 2011-10-21 23:07:50 följande:
    Ja, jag vet. Jag googlade på "ros" och snodde bilden bara för att jag inte hittade min egen gamla rosbild. Skäms
    Åh, du hade kunnat få en jättevacker, egentagen, rosbild av mig, om jag bara inte suttit på fel dator! Ska försöka dra ner den på sticka och skicka över till dig.
    Life's a bitch and then you die
  • idiblon
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-10-21 23:22:35 följande:
    Åh, du hade kunnat få en jättevacker, egentagen, rosbild av mig, om jag bara inte suttit på fel dator! Ska försöka dra ner den på sticka och skicka över till dig.
    Nej men jag har ju min! Den är bara på en annan dator... Nåväl! Den dyker nog upp, jag är bara lat.
    @}--'------
  • idiblon

Jag är mest bekymdrad över det fakrum att ts avskyr mig. Det finner jag irriterande.

@}--'------
  • tahira

Cider. Stella Artois Cidre.

Och så misosoppa.

Inte bästa blandningen i och för sig. 

Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: londonsvenskar.com/tahira/
Svar på tråden Vad dricker du nu?