• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (yay :))

Jag hoppas att du dör en brutal död- gärna igår- din jävla helvetes subba!

Hur fan i hela jävla helvete tänkte du här?! VARS är din förbannade professionella sida som du BÖR TA FRAM SNARAST?!

Du kan inte sitta där och prata skit om mig och använda dig av sådana SÅRANDE ord, i ett SJÄLVVALT YRKE?!

Nä fy fan din jävla fitta, jag vet inte vilken relm av helvetet som du kravlade dig upp ur, men jag förstår att djävulen själv fick dig utsparkad. Ingen orkar med dig, du är ondskans renaste form, och du vandrar på denna jord. Jämfört med dig är väl hitler en ängel.

Nästa gång du nämner mig eller min dotter i spdana sammanhang kan du ta och ducka samtidigt-för jag kommer drämma till dig så hårt att dina förvannade förfäder känner av det..

• Anonym (Jo)
    Anonym (Raring) skrev 2014-05-10 15:59:34 följande:
    Jag är hopplös... Jag saknar dig vansinnigt mycket. Jag ångrar min kontakt med dig för jag vet inte hur jag ska glömma dig. Skulle vilja träffa dig, bara en endaste gång och röra vid dig, krama om dig och prata om allt. Du finns i mitt hjärta för evigt

Världens finaste ju! Det borde skickas till rätt person. :)
  • Anonym (Raring)
    Anonym (Jo) skrev 2014-05-12 00:02:49 följande:
    Världens finaste ju! Det borde skickas till rätt person. :)

Tack, fast jag vågar verkligen inte....
  • Anonym (Biet)

Jag var din första upplevelse med en annan tjej. Jag tänker ofta på att få vara naken med dig igen. Kyssa dina runda bröst och begrava mitt ansikte mellan dina ben. Du kom två gånger i mitt ansikte och vi skrattade och rullade runt i sängen hela natten. Jag tänker ofta på den där natten och på din nakna kropp. Jag brukar tänka på att jag vill åka hem till dig och slita av dig kläderna. Jag vågar inte vara ensam med dig för jag litar inte på mig själv . Jag vet att du vill... Men jag gick vidare och jag är lycklig men du finns där. I fantasin. Även i hans fantasi. Han önskar att han hade fått titta på säger han. Ibland tänker jag att det kanske vore en bra ide men sen tvivlar jag. Du utmanar mig varje gång vi ses och det är svårt att motstå men jag är verkligen lycklig och väljer att vara trogen. Men det var en natt att minnas.

• Anonym (my 2)

Jag vet inte hur och jag vet inte när, det enda jag vet är att jag vill vara med dig. Jag saknar dig så att mitt hjärta brister, jag har aldrig saknat någon så här. Och jag är så ofantligt rädd att du ska glömma mig och glömma allt du sagt att du känner för mig. Jag minns inte när någon fick mig att känna som du gör. Jag är så oerhört kär i dig. <3

• Anonym (förlåt 2)

Det känns som att vår vänskap inte fungerar längre efter dessa 5 år

du har alltid varit min bästa vän men din otroliga omogenhet i 20års ålder håller inte för mig och jag måste gå vidare för att kunna hamna någonstans

jag har blivit kär på riktigt nu, men klarar inte av att släppa in någon i mitt liv innan jag har ''dumpat'' dig  för jag är rädd att du ska förstöra den relationen också ...

jag behöver mogna, äldre människor i mitt liv och du är tyvär inte en av dem 

du har tidigare klagat på mina val om hur jag valt att se ut och du har svårt att lyssna på vad jag säger

ibland tror jag att du bara umgås med mig bara för att du inte har några andra kompisar? 

men ska jag vara ärlig så är det inte så konstigt, vem skulle vilja umgås med en negativ jävel som dig? 

vill inte låta elak men det är precis så jag känner 

mitt liv står still sålänge du stannar i mitt liv, jag hoppas du försvinner snart...

• Anonym (Jo)
    Anonym (Raring) skrev 2014-05-12 10:33:55 följande:
    Tack, fast jag vågar verkligen inte....

Jag vet en från vilken jag skulle vilja få ett sånt meddelande som du skrev, men det kommer inte hända haha.. Själv vill jag också skicka samma ungefär men det kommer heller inte hända :) Sånt är livet..
  • Anonym (Jo)

Jag önskar att det inte var över. Tänker på dig och jag vet precis vad det var med dig som jag åtrådde. Saknar dig så, men jag hoppas det går över trots att jag inte ofta fastnar för någon.

Ska lyssna på Cannibal Holocaust - Opening Theme Music. Fast jag pallar inte se den vidriga filmen..

• Anonym (sönder)

Om du mår bättre av att straffa mig, av en anledning jag fortfarande inte förstår, varsågod och gör det.
    Du märker det kanske inte själv, men du behandlar mig likadant fortfarande trots att du säger att du är en helt förändrad person.
    Hur konstigt det än må låta, så saknar jag dig. Jag saknar den personen du var när jag lärde känna dig... önskar den fanns kvar. Jag väntar fortfarande på att få se den "nya du" och trots att det verkar kört; så hoppas jag att det finns hopp kvar för oss.

• Anonym (........)

Har du verkligen inget annat intresse än mode/kost/träning och förlossningar? Kräks det är det enda du pratar om när vi träffas.  Om det dyker upp en intressant diskussion så ger du ingen annan en syl i vädret för att alla ska veta exakt hur du tycker och tänker, det som gör det hela värre är att du pratar i cirklar och upprepar dig själv, så det tar en evighet för dig att tala till punkt. Jag vet att du inte tycker det är intressant vad jag tycker, det är ömsesidigt, men det som stör mig mest är att se hur du avbryter andra.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!