• Anonym

Normalt med så hårig fitta?

Lös problemet med att "hjälpa" henne på traven, vill hon själv inte raka sig så raka henne

• Anonym
    Anonym skrev 2011-10-27 09:34:47 följande:
    Lös problemet med att "hjälpa" henne på traven, vill hon själv inte raka sig så raka henne
    Vilket problem?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-27 09:39:19 följande:
    Vilket problem?
    djungelproblemet 

• Anonym
    Mot hennes vilja? Du tror inte det skapar ett nytt problem som vi kan kalla aldrig få knulla igen-problemet?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-27 09:54:49 följande:
    djungelproblemet 
    Ja, men det är ju inget problem! Varför är det så svårt att fatta?
  • Anonym

Om du läser tråden så inser du att det inte finns ngt problem. Jag har inget emot min sambos "djungel". Den här tråden startades pga min nyfikenhet kring om det är vanligt att kvinnor har så här håriga underliv.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-27 10:07:38 följande:
    Mot hennes vilja? Du tror inte det skapar ett nytt problem som vi kan kalla aldrig få knulla igen-problemet?
    Nja, nu menar jag inte att binda ner henne och raka men så jag gör här hemma, eftersom tösen inte orkar raka sig själv så gör jag det åt henne.
    Så slipper jag ha sex med nått som liknar en orangutang
    Blir en del av förspelet hehe

• Anonym
    Anonym skrev 2011-10-27 10:17:58 följande:
    Om du läser tråden så inser du att det inte finns ngt problem. Jag har inget emot min sambos "djungel". Den här tråden startades pga min nyfikenhet kring om det är vanligt att kvinnor har så här håriga underliv.
    Det blir ett problem om du rakar henne en gång och ser hur en fitta bör se ut
    Det är en ögonöppnare man aldrig kommer över

Speciellt när man slipper plocka könshår från halsen ..... urk

• Anonym
    Anonym skrev 2011-10-27 10:26:54 följande:

För det första, min samobo är inte min första partner. Har alltså sett fler varianter, om något så är min sambos fitta i så fall en ögonöppnare.

För övrigt finns det gott om andra trådar där du kan spy ur dig om hur äckligt du tycker det är med hår.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-27 10:26:54 följande:

Du tycks ha svårt att förstå att det inte är ett problem? TS har ju bara sett ansade/rakade fittor tidigare och tycker ändå inte att hans kvinna behöver raka sig.
Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?