• Anonym

Normalt med så hårig fitta?

Anonym skrev 2011-10-27 10:25:07 följande:
    Nja, nu menar jag inte att binda ner henne och raka men så jag gör här hemma, eftersom tösen inte orkar raka sig själv så gör jag det åt henne.
    Så slipper jag ha sex med nått som liknar en orangutang
    Blir en del av förspelet hehe
    Tja, men vad gör det om en kvinna som ser ut som en orangutang har sex med en man som beter sig som en grobian?
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-10-27 11:02:17 följande:
    Ungefär lika fräscht som att gömma tvål och schampo i ett par månader....
    Varför börjar alltid såna här trådar handla om vad som man anser vara fräscht eller inte? Den här tråden handlar inte om det! Var snäll och sluta kräkas upp dina åsikter om könsbehåring i trådar där de inte hör hemma.

Och eftersom jag är man så kan jag informera om att det går alldeles utmärkt att slicka en kvinna som är rejält vildvuxen, och jag har inte heller några som helst problem med det.
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-10-27 11:14:16 följande:
    Tja, nu tycker ju ca 98-99% av alla killar att rakat eller ansat är att föredra. Ungefär lika måmga som vill ha rena och väldoftande tjejer.
    Vad är det som du har så svårt att fatta?!! Den här tråden handlar inte om det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Anonym
    Anonym (Ja!) skrev 2011-10-27 11:17:39 följande:
    Förlåt, jag ska låta bli att käfta tillbaka eftersom jag inte vill kapa tråden egentligen. men min poäng var från början att ja, det är helt naturligt att vara så hårig! Människor har hår på kroppen ^^
    Jo, jag vet, det är svårt att låta bli att gå i svaromål mot trådkapare. Jag har både det ena och det andra att säga om statistiken som hon presenterar men avstår från det, även om jag får hålla i mig hårt... Skrikandes
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-10-27 12:16:55 följande:
    Ni som skiter i att se sexiga ut på musen, skiter ni i tofsar under armar också?
    Jag ser fantastiskt sexig ut på musen, både enligt min man och tidigare älskare.
  • Anonym

Inte för att jag själv är så hårig att det är en bit ner på låren men ja varför skulle det inte vara normalt? Jag har sett många kvinnor med sån hårväxt som du beskriver eller liknande iaf. Då och då ser man det på offentliga badhus och skulle antagligen se ännu fler så håriga damer om dom inte rakade sig så många nu. 

• Anonym
    Janice01 skrev 2011-10-27 13:40:29 följande:
    Ja vad fasen säger man när man inte har något annat att välja på....det kallas för vita lögner.
    Det var han som fick mig sluta vaxa så nej det är faktiskt vad han tycker på riktigt
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-10-27 10:48:49 följande:
    Det är inte speciellt normalt i Sverige med att låta året växa sej så krafitgti och mycket! Det flesta ansar eller kör helrakat. Du kan väl knappast slicka henne med allt hår i vägen väl?
    Ger hon tusan i att raka sej under armarna med?
    Det var inte det jag frågade. Men jo, jag slickar henne hemskt gärna. Tror du att oralsex började förekomma i samband med rakningstrenden?
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-10-27 11:20:04 följande:
    Du verkar a svårt att fatta! Det handlar hurvida det är normal och jag pratar om det! Vad du snacar för skit struntar jag! Attt du är anonym visar bara att du är en ynklig feg stackare!
    Du har helt fel, jag vet att det i dag anses mer normalt att raka sig. Det var iiiiiinte om det jag startade tråden. Utan just om vad som är normalt i orakat tillstånd.
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-10-27 11:02:17 följande:
    Ungefär lika fräscht som att gömma tvål och schampo i ett par månader....
    Och kom inte att snacka om att min sambo är ofräch. Hon duschar och tvättar sig precis som alla andra. Varför skulle hon vara snuskig för att hon inte rakar sig?
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-10-27 13:48:46 följande:
    Skoj att få munnen full med hår då väl? Hahaha!
    Hellre munnen full med hår än skallen full med spån?
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-10-27 13:48:46 följande:
    Skoj att få munnen full med hår då väl? Hahaha!
    Nu tycker jag det är tråkigt att du kapar tråden men kan inte låta bli att svara.

Ja det tycker jag. Däremot tycker jag det är extremt jobbigt med människor som tror att världen snurrar kring deras egna smak och önskemål. Att inte folk kan fatta att alla är olika. Och att folk inte kan respektera det.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-27 13:54:13 följande:
    Nu tycker jag det är tråkigt att du kapar tråden men kan inte låta bli att svara.

Ja det tycker jag. Däremot tycker jag det är extremt jobbigt med människor som tror att världen snurrar kring deras egna smak och önskemål. Att inte folk kan fatta att alla är olika. Och att folk inte kan respektera det.
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-10-27 13:40:29 följande:
    Ja vad fasen säger man när man inte har något annat att välja på....det kallas för vita lögner.
    varför blir du så upprörd över andras åsikter. Man har olika smak uppenbarligen! 

Jag tror trenden håller på att vända, kanske inbillar jag mig, men om jag utgår från mig själv så har jag rakat mig sedan tonåren, men nu några år senare så rakar jag mig bara ibland. Ibland ansar jag bara lite för att det inte ska bli för långt, men ibland rakar jag bort allt.

Sambon föredrar inte något rent visuellt, utan tycker att allt är sexigt ;) men har man problem med hår i munnen vid oralsex så kan man väl bara sära på det med fingrarna om ni förstår vad jag menar.

Nu kanske jag lämnar ämnet lite, men själv upplever jag att friktionen eller vad man ska säga blir bättre vid sex om man har lite hår. 
  • Anonym

Det är nästan så man tror att janices profil är kapad, för hon är ofta väldigt sansad och trevlig i andra diskussioner, men här har hon spårat ur fullständigt.

I vissa fall tror jag att det är klokt att vara anonym, så att man kan göra en tyst reträtt när det hela gått överstyr.  Nu kan jag inte låta bli att ha detta i åtanke när jag läser hennes inlägg i andra diskussioner.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-10-27 14:08:29 följande:
    Det är nästan så man tror att janices profil är kapad, för hon är ofta väldigt sansad och trevlig i andra diskussioner, men här har hon spårat ur fullständigt.

I vissa fall tror jag att det är klokt att vara anonym, så att man kan göra en tyst reträtt när det hela gått överstyr.  Nu kan jag inte låta bli att ha detta i åtanke när jag läser hennes inlägg i andra diskussioner.
    Nu vet inte jag hon brukar skriva, men en tanke jag får är att hon kanske har tagit bort allt sitt hår permanent och är extra känslig för alla diskussioner som handlar om orakat. Att hon är rädd för att folk ska börja gilla hår igen.
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-10-27 14:41:12 följande:
    Lämnar tråden med en anmälan på den person som tycker jag har huvet fillt med spån, hoppas din varning leder till att du inte kan vara feg-anonym längre!
    Ledsen om någon har sårat dig här i tråden. Men det var inte den personen som kom in och började håna och vara otrevlig.
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-10-27 14:41:12 följande:
    Lämnar tråden med en anmälan på den person som tycker jag har huvet fillt med spån, hoppas din varning leder till att du inte kan vara feg-anonym längre!
    Jag skrev om huvudet fullt med spån i största allmänhet, det var inte riktat åt någon särskild?
    Anonym skrev 2011-10-27 14:08:29 följande:
    Jag har tyvärr sett Janice härja runt såhär i andra trådar också
  • Anonym

jag har inte helt svensk  bakgrund utan mellaneuropeisk, jag har en rejäl boll, det spelar ingen roll hur jag rakar , bollen växer ut,
    jag har ansat rakat klippt i flera år,men min partner nu gillar det gyllene mörka, han vill inte ha en som ser ut som en flicka i underlivet,han älskar hår och ett naturligt kvinnligt sköte
    jag rår verkligen inte för det, eftersom  jag har både rejält brun hy på sommaren ,och  hår.,som är tjockt och runda höfter
    Dessutom all klåda stubb, håret ska ju fungera som skydd. 

• Anonym

tvångsrakning är jag klart emot ,tur att jag mötte den här killen, din tjej är hårig bara även med rakning, det känns som om du rackar ner på henne för det, . Jag vet att jag rår inte över det, somliga kvinnor har glesare hår,men många har det inte, många mörka har det inte
    Att ansa är okej men det ska inte gå ut över tjejens självkänsla 

Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?