• septum

Pergotime uttaget idag..

Är det några fler? Jag känner mig helt plötsligt jätte nervös. Undrar till och med om man ska skjuta upp behandlingen några månader. Usch. Vet ej riktigt vad som händer just nu men känner helt plötsligt mig jätte nervös.

Finns det någon som vill berätta något om behandlingen så är jag jätte tacksam. Kanske kan jag känna mig lite lugnare.

Sedan just det att tabletten innehåller laktos och jag  tål inte komjölk. Jag blev jätte dålig av Primoluten vilket också innehåller laktos.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-14 09:30
    www.fof.se/tidning/2007/5/har-faster-agget

• Svar på tråden Pergotime uttaget idag..
  • Hannus

Har ätit min första pergokur nu, inget fel på mig mer än att jag inte alltid ägglossar själv.
    Åt min sista tablett 12/10 och hade fullt utslag på ÄL stickan igår. Förväntas ägget släppa inom 48 timmar då?
    Ska man mysa på igår,idag& söndag för att ha störst chans? :)

Hur går det för er?

• che71
    Hannus skrev 2012-10-20 10:57:59 följande:
    Har ätit min första pergokur nu, inget fel på mig mer än att jag inte alltid ägglossar själv.
    Åt min sista tablett 12/10 och hade fullt utslag på ÄL stickan igår. Förväntas ägget släppa inom 48 timmar då?
    Ska man mysa på igår,idag& söndag för att ha störst chans? :)

Hur går det för er?
    Då släpper nog ägget idag.
    Bäst är dagarna innan själv ÄL eftersom spermierna lever flera dygn.
    Så igår o idag är nog bra idè!!
    Lycka till!
  • Hannus

Blev bara mys onsd och fre..sambon var sur över bilen som pajat, så tveksamt om de,räcker.

• che71
    Hannus skrev 2012-10-21 10:57:27 följande:
    Blev bara mys onsd och fre..sambon var sur över bilen som pajat, så tveksamt om de,räcker.
    fredag räcker säkert
    Glad
  • Hannus

Hoppas! Känner mig så frustrerad när man bara får 3 kurer. Hoppas fre räcker.. :)

Svar på tråden Pergotime uttaget idag..