• septum

Pergotime uttaget idag..

Är det några fler? Jag känner mig helt plötsligt jätte nervös. Undrar till och med om man ska skjuta upp behandlingen några månader. Usch. Vet ej riktigt vad som händer just nu men känner helt plötsligt mig jätte nervös.

Finns det någon som vill berätta något om behandlingen så är jag jätte tacksam. Kanske kan jag känna mig lite lugnare.

Sedan just det att tabletten innehåller laktos och jag  tål inte komjölk. Jag blev jätte dålig av Primoluten vilket också innehåller laktos.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-14 09:30
    www.fof.se/tidning/2007/5/har-faster-agget

• Svar på tråden Pergotime uttaget idag..
  • che71

Hej alla!Hjärta

Vi ska till Aten o göra en immunutredning, om bara 1½ vecka reser vi.
    Det kostar 20-25000 kr för utredning o behandling. Man får bla. Prednisolon, Fragmin (som jag redan provat)
    samt intralipid dropp både före o under graviditeten.

Vi sätter vårt sista hopp till detta.
    5 missfall - nu är det vår tur!

Flera tjejer har fått barn eller blivit gravida via denna behandling.
    Hoppas kunna återkomma här med goda nyheter längre fram i vår!
    Kram på er

• minaz
    che71 skrev 2013-02-26 21:48:56 följande:
    Hej alla!Hjärta

Vi ska till Aten o göra en immunutredning, om bara 1½ vecka reser vi.
    Det kostar 20-25000 kr för utredning o behandling. Man får bla. Prednisolon, Fragmin (som jag redan provat)
    samt intralipid dropp både före o under graviditeten.

Vi sätter vårt sista hopp till detta.
    5 missfall - nu är det vår tur!

Flera tjejer har fått barn eller blivit gravida via denna behandling.
    Hoppas kunna återkomma här med goda nyheter längre fram i vår!
    Kram på er

Åh ett stort lycka till!

Massa lycko kramar, önskar att jag kunde göra en sådan behandling men vår ekonomi räcker inte till. =(

• Elisabet7101
    septum skrev 2011-10-26 16:21:55 följande:
    Är det några fler? Jag känner mig helt plötsligt jätte nervös. Undrar till och med om man ska skjuta upp behandlingen några månader. Usch. Vet ej riktigt vad som händer just nu men känner helt plötsligt mig jätte nervös.

Finns det någon som vill berätta något om behandlingen så är jag jätte tacksam. Kanske kan jag känna mig lite lugnare.

Sedan just det att tabletten innehåller laktos och jag  tål inte komjölk. Jag blev jätte dålig av Primoluten vilket också innehåller laktos.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-14 09:30
    www.fof.se/tidning/2007/5/har-faster-agget
    Hej jag ska börja med pergotime kur imorgon.Fick missfall i början på februari och fick mens i fredags så imorgon är det dags.Jag har sett fram emot det plus att jag har en fertilitetsmonitor denna gång som registrerar upp till 6 dagars säkerhet för när man ska ha sex och lättare bli gravid.Jag vblev gravid med pergotime med min andra son på en enda kur och hoppas att jag får en liten tös denna gång för jag har 2pojkar,men blir överlycklig vad det än blir.Jag är ju 42år nu så vi får se,hoppas verkligen.Finns ingen anledning att skjuta upp pergotime,har du tur så kansske du blir gravid med en gång.Mitt problem har varit att det tagit flera år mellan mina graviditeter för har haft väldigt svårt att bli gravid.Hoppas det går bra för dig.Har ju halsfluss nu också så jag vet inte hur bra det är att ta både pergotime och antibiotika.
  • daax

Hur gå det för er?  tänker på er... hoppas att det har kommit fler plus. Solig

• Elisabet7101
    daax skrev 2013-04-02 12:26:36 följande:
    Hur gå det för er?  tänker på er... hoppas att det har kommit fler plus. Solig

Hej jag ska ha mens idag men ännu inget i sikte,bara genomskinlig flytning på papperet,är det bra eller dåligt?
  • minaz

Här blir det bara svaga plus och 2-3 dagar efter blir det ett tidigt missfall. =(

Hoppas att det tar sig här för mig nu, kanske den här ägglossningen men jag är skeptisk och väldigt neggo över att det skall fungera.

Vill blir gravid nu!
    3 år, utan att få vara gravid på riktigt tär på en...     

• daax
    Elisabet7101 skrev 2013-04-02 19:09:32 följande:

Hej jag ska ha mens idag men ännu inget i sikte,bara genomskinlig flytning på papperet,är det bra eller dåligt?
    Låter ju positivt, när har du tänkt och testa dig?
Svar på tråden Pergotime uttaget idag..