• septum

Pergotime uttaget idag..

Är det några fler? Jag känner mig helt plötsligt jätte nervös. Undrar till och med om man ska skjuta upp behandlingen några månader. Usch. Vet ej riktigt vad som händer just nu men känner helt plötsligt mig jätte nervös.

Finns det någon som vill berätta något om behandlingen så är jag jätte tacksam. Kanske kan jag känna mig lite lugnare.

Sedan just det att tabletten innehåller laktos och jag  tål inte komjölk. Jag blev jätte dålig av Primoluten vilket också innehåller laktos.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-14 09:30
    www.fof.se/tidning/2007/5/har-faster-agget

• Svar på tråden Pergotime uttaget idag..
  • Lovva

Tänker också på er andra. Här flyter det på fint. Sonen fyller snart ett, helt galet! Hur går det för er septum?

• septum

Lovva, min dotter haft precis fyllt ett år. Världens goaste prinsessa . Det är sjukt vad tiden går fort på den här sidan men jag har full förståelse för de som fortfarande kämpar att tiden känns som en evighet. Man har varit där med och kämpat.. Jätte jobbigt. Därför vill jag skicka många kramar till er som fortfarande kämpar. Min dotter är det mest fantastiskaste som finns och jag hoppas att ni som kämpar kan ha någon tröst i att all tid och alla tårar är värt det, den dagen man får krama sina bebisar så har man glömt hur jobbigt det var, allt känns bara helt naturligt. Kämpa på tjejer, tänker på er.

• Lovva

Du har så rätt. Tiden innan graviditeten och även graviditeten för min del då jag var konstant orolig för missfall kändes som en evighet och nu hinner jag knappt blinka utan att det känns som att jag missar halva sonens liv.

Jag tänker också mycket på er andra som kämpar, jag hoppas av hela mitt hjärta att det är er tur nu.

• daax

fick en pojk den 4 augusti.Solig
    tänker också på er och undra hur det har gått!

• daax

Tack alla!
    Det gick fort, tog 2.5 timmar, från första värken, tur att vi ringde till barnvakten så tidigt som vi gjorde.Solig 

• 3villbli4

Hej alla! Vad kul att höra hur det går för er andra. Vi fick vår lille prins den 15/8. En helt otrolig känsla att äntligen få hålla i vår efterlängtade kille!

Tänker också på er som fortfarande kämpar. Hoppas så att ni alla ska få uppleva det här underbara. 

Svar på tråden Pergotime uttaget idag..