• septum

Pergotime uttaget idag..

Usch tjejer. Jag är i dag på dag 17. Inte tycker jag mig sett några speciella äl-flytningar. Oron kommer direkt att det inte funkar. Möjligen lite ökade flytningar men inget riktigt. Men läser man runt lite här på FL så verkar det som om tjejer blivit gravida med Pergo trots att de inte upplevt några speciella äl-flytningar. Det blir att hålla sig till tåls och vänta på vad blodprovet säger som ska tas den 20 nov.

• septum

Jag har värk i brösten och känningar i tjejmagen.. Ingen svullnad och inga speciella äl-flytningar...

• septum

Mitt  gyn sa dag 17-18. Jag frågade hur man kunde generalisera det då vissa kvinnor har 23 dagars cykel och andra 67 dagar och då sa de att det var det tabletterna gjorde, stabiliserade upp cykeln så det vanligaste var dag 17-18 oavsett. Sedan sade de att man skulle ligga några dagar innan och helst någon dag över för att vara säker.

• septum

Håller med, konstigt att det säger så olika. Det är tur att vi började redan dag 9 och håller på fortfarande..Flört

• septum

Che71: Skönt att de hitta blåsor i alla fall. Men då blir det ju dag 16-17 så då kanske mitt gyn inte är så fel ute  Skrattande. Man vill ju inte missa sin chans. Det är ju inte så roligt att behöva gå på hormoner. Sedan när man inte får allt för många chanser heller.

• septum

Är det någon fler än jag som blivit mycket mer kissnödig?

• septum

Glossip: Misstänkte det..Glad

Helvetia: Välkommen hit och lycka till. Jag ska på  blodprov den 20:e. 

• septum

Låter som en kanonidé.. Jag ska försöka göra mitt bästa, trots min första Pergo-kur..

Septum - ÄL (beräknad) 12-13/11, 17-18 cykeldagen, blodprov 20/11, BIM ca 27/11, 1 pergokuren (enkeldos)
    Glossip - ÄL 11/11 18e cykeldagen, blodprov 18/11, BIM ca 25/11, 2 pergokuren (dubbeldos)

• septum

che71: Vad jobbigt. Rynkar på näsan Men vadå inte trotsa förbudet?? Är man 40 år kanske man inte vill att någon talar om att man inte får. Jag skulle bli arg. Men hur stor är risken att alla tre släpper, befruktas och fäster? Är det någon läkared att förbjuda. Jag vet att flerbörd är mycket svårare graviditet men som sagt du är ju tillräckligt gammal för att ta beslut över ditt eget liv. Var det enkeldos?

Pimme: Håller tummarna för lagomt många kanonägg. Sjukskrivning p g a bebisverkstad skulle väl vara något..Skrattande

hanibanani: Jag kan ha lite hugg längst ner emellan åt och ibland lite diffus värk...

• septum

Ja men jag tänker att kvaliteten på  äggen kanske inte är den samma som för en som är 20. Eller blir den det av Pergon? Jag skulle ha chansat..Flört

Svar på tråden Pergotime uttaget idag..