Inlägg från: Cizzi86 |Visa alla inlägg
  • Cizzi86

Juli bebis 2012

Hej hej!
    Är ny här och plussade idag =) Efter egen uträkning ska bf vara 5 juli men man får ju se sen efter ul vad datumet blir. Har en son, Maximilian, på nästan 14 månader och ett syskon är efterlängtat. Har haft 2 missfall mellan min sons födelse och detta plus men håller tummarna att detta ska gå vägen! Längtar efter en till bebis och vill verkligen ge min son ett syskon =)

• Cizzi86

Känner igen det där med gasigheten..haha!jag släpper väder hela tiden känns det som. Tur man inte har en kille som är fisförnäm;)

• Cizzi86

Ja,mår mer illa denna gången även om jag inte är i närheten av er stackare som spyr så:( kom lite när jag borstade tänderna häromdan men annars inga kräkningar. Mår illa som sagt och måste äta regelbundet annars blir det lite jobbigt..särskilt med en 14mån att ta hand om. Brukar va duktig att laga lunch och så men idag är jag inte sugen på ngt..inte mat lr smörgås så vet ni vad jag gör;) jag sitter här med en skål glass med chokladsås,haha!det får ju inte bli ngn vana för då går jag lätt upp 25 som sist:P

• Cizzi86

Vi...lr jag;) gjorde så att jag slog in ett par små stickade sockar och sen fick mamma öppna paketet. Plussade efter jul men sa att det va en sen julklapp. Hon fatta inget men syrran som va med fattade efter en liten stund:) gjorde samma till svärföräldrarna på nyår. Hade först en annan plan men orkade inte vänta. Beställde nämligen bodies där det stod Världens bästa mormor,farfar,farmot. 3st alltså och sen skulle jag slagit in de och gett men detta gick lika bra:)

• Cizzi86

12+0 idag:D det känns skönt att ha nått den magiska gränsen och jag känner att detta kommer gå vägen,det tror jag verkligen. Ligger varje kväll och håller händerna på magen och väntar att få känna ngt inuti även om jag vet att det är väldigt tidigt:P längtar efter att få se den men blir inte förrän slutet av jan nån gång:/

• Cizzi86

Hej!skriver inte så ofta men följer allt;) går in i v15 idag. Inga jätte symptom och väntar bara på att känna ngt. Jag tycker det är löjligt att man inte kan få hoppas på ngt kön...det får man visst enligt mig. Sen spelar det absolut ingen roll när bebisen väl kommer och givetvis är det viktigaste att den är frisk men kom igen...visst hoppas de flesta på ngt?vi hoppades på en kille förra gången och fick det. Nu hoppas jag på en tjej:) men sambon hoppas på en kille till;) funderar lite på namn. Vi har Maximilian och om det är en tjej är jag inne på Mejha lr Lexie. Killnamn tycker sambon Phoenix vilket vi hade som förslag till första oxå...vi får se. Tycker det är kul med namn och alla tycker så olika:)

• Cizzi86

Har oxå jätte svårt med tandborstning. Borsta tungan är helt utesluter för då spyr jag lite grann:/

• Cizzi86

Vi väntar vårat andra barn men första fick pappans efternamn. Min tanke är ju att jag oxå ska heta det så småningom;)

• Cizzi86

3 feb är det dax för oss! Har inte sett bebis alls så det ska bli underbart. Det känns inte på riktigt förrän det verkligen är bevisat att det är ngt där:P

• Cizzi86

Det är ju väldigt individuellt och folk borde förstå att alla inte är bekväma med att bli klappade på magen. Själv har jag inte haft ont av dt alla utan tyckt det varit lite kul att folk lixom skiner upp och klappar lite men som sagt...alla är vi olika.
    Idag är jag 17+0 och nästa fredag är det ul och gudars va jag längtar!!!!:)

Svar på tråden Juli bebis 2012