Juli bebis 2012
Jag hänger på! Första barnet...BF 14 juli enligt kollen på FL.
Jag hänger på! Första barnet...BF 14 juli enligt kollen på FL.
när ska man ringa barnmorskan då? jag är bara i 3+2 typ
hade du bf första dagarna i juli va? får se när man har varit till bm och kollat där vad man får för bf. men enligt fl här så ska mitt va 14 juli. vem vet, vi kanske ses på bb i sundsvall om det är där du har tänkt vara :)
ja det är så spännande! jag kan inte ens fatta att det kunde gå så fort. jag har läst så mkt om att det är normalt med ett halvår innan det lyckas. ja nu ska man ju inte ropa hej än direkt! hur ska man kunna vänta i 9 mån! ;)
Ja det är första barnet. Vi försökte förra månaden oxå men då "gjorde" vi det typ 4 dagar innan äl. Lite Shettlesmetoder ifall du läst om det :) Men nu gjorde vi försök både några dagar innan och på själva dagen. Då verkar d som det tog direkt :) Jobbigt att vänta, JA! Jag kunde knappt vänta dom här dagarna så jag kunde ta testet, haha!
jag har inte heller några symptom men jag är bara i 3+6...kanske lite tidigt att känna något? men inga ömma bröst, inget illamående eller nåt alls...
på uträkningen står det att jag är i vecka 5. men sen står det 4+1...är jag i 4 eller 5...kan va kul att veta när man ska kolla vilket stadie graviditeten är i
okej tack för upplysningen. :) det är första barnet här och jag vet ingenting känns det som :)
Uscha, är verkligen jätte ledsamt att se alla som blödid, jag blir så ledsen själv för eran skull =(
Angeliic: Hoppas verkligen att allt står rätt till med pyret, att det bara vart nån ofarlig blödning *kram*
Själv ska jag på inskrivning nu kl 10, tur man har nära till MVC, tar max 2 min att gå dit :p Gubben har jobbat natt, så jag sa åt honom att vara hemma och sova istället, är ju ändå inget speciellt som kommer ske idag.
Även fast vi går in i vecka 11 idag, så kan jag ändå inte glädjas ordentligt med tanke på att man läst här om missfall runt vecka 11-12 :S Min BM sa förra gången att ajg INTE skulle läsa bloggar eller vara med i forum där det finns andra gravida, just för att slippa oro... meeen, sen är man så jäkla dum och är det ändå :p