Juli bebis 2012
Hej! Får man hoppa in här? Egentligen tillhör jag juni-tråden då jag har BF 29 juni, men jag har gått över ordentligt med båda och känner mig mer hemma här :)
Hej! Får man hoppa in här? Egentligen tillhör jag juni-tråden då jag har BF 29 juni, men jag har gått över ordentligt med båda och känner mig mer hemma här :)
Trolla: Åh den vill jag också se. Vi är aldrig på bio men kanske lurar iväg maken nån dag :) Jag tycker att peter magnusson är döläcker, egentligen inte alls min smak och jag tycker inte han är särskilt snygg men det är nånting ;)
Idag ska vi på RUL, återstår att se om vi flyttas eller blir kvar på den 29:e.
Förresten någon här inne som blivit beviljad snitt?
Ultraljudet gick bra idag, vi kollade inte könet
Däremot var bebisen lite mindre än normalt (-15%) men ska nog inte oroa mig för dom andra två har inte varit några bjässar heller :) (3000 g styck)
Tydligen flyttar man inte datumet eftersom vi varit på tidigt UL (v 13) och då stämde datumet med senaste mens. Därför antar man att bebisen är liten, precis som de andra två! :)
Minns inte om det var i denna tråd det pratades semester, och just nu är jag alldeles för lat för att gå tillbaka och kolla.
MEN 120 dagar/år är semestergrundande. Alltså 120 arbetsdagar/fpdagar. Så vet ni det