Juli bebis 2012
Känns verkligen som babyboom år :) i år och slutet av förra jag blir nog den 7 som går på mammaledighet på jobbet sen oktober tror jag :) så känns som det är mycket barn som föds i år
Känns verkligen som babyboom år :) i år och slutet av förra jag blir nog den 7 som går på mammaledighet på jobbet sen oktober tror jag :) så känns som det är mycket barn som föds i år
Sajo81 ja just det ja Varberg tillhör ni. Jo det är nog jättefint där. Det är nog hugget som stucket Mölndal och östra . Så nåt av dem blir det väl :) får se om man kan göra studiebesök eller hur det funkar :)
ojojoj, här skrivs det snabbt man hinner knappt med :)
Nu har man välkomnat vecka 22 i söndags :) 21+2 idag. Känner av den lille ibland men jag hinner bli så nojig emellanåt, men det är säkert för det är min första graviditet jag vet inte riktigt hur det skall kännas :).
Har fått iväg ansökan om graviditetspenning nu oxå, nu håller jag tummarna att fk kommer godkänna det.
Hoppas ni andra mår bra :)
Idag välkomnar man v 23 :) Och imorgon blir det Bm för lite prover :)
Hej allesammans hoppas allt är väl med er !!
Igår blev jag så himla rädd. Jag ramlade i trappan slog i rumpan och gled rutschkana i 5 -6 steg. Så jag trodde ju att nu vart det kört med min lilla. =/. Men jag fick aldrig något ont i magen eller någon blödning och då skall det ju inte vara någon fara. Sen har jag kännt liten i magen emellanåt som vanligt så det är skönt.
Nu har ju värken i bakre delen gått över men ajajaj, sidan av ryggen sträckte nog den i fallet. Så här blev det sjukskrivning i helgen iastället för jobb.
känns inte så roligt men jag är glad att det inte blev värre men va rädd jag blev....
Hoppas ni alla haft en trevlig påsk :) imorrn får man in i vecka 25 nu känns det verkligen som man kommer någon vart :)
Nu känner jag att jag hoppas få havandeskaps penning. Är det någon mer här som sökt detta? Hur länge har ni fått vänta på besked isf??
A tack så mycket :) a jag hoppas de hör av sig snart med besked.
Jag har inte haft problem med sammandragningar vad jag tror. Men jag vte ju inte riktigt hur de känns heller. Fick en vad jag tror efter ett felaktigt lyft på jobbet. Och det var ju iunte så trevligt.
Men det kanske blir lättare så när man fött barn tidigare? Detta är ju mitt första.
Men hoppas det går bra för er som har roblem med detta. Och att bebisarna kommer när de skall :)
Välkommen cesse26 då har vi bf samma dag :)