Inlägg från: juliaannaeva |Visa alla inlägg
  • juliaannaeva

Juli bebis 2012

Jag ger nestle mild havre gröt :) den tycker Tyra om. Dock har hon blivit lite förstoppad så hon får Katrin plommon på o sen efter de ersättning. O sen får hon lite päron pure innan förmiddags målet. Hon blir 4 månader på söndag men har börjat rata flaskan.,, därför vi fått börja tidigare.

• juliaannaeva

Jahaja då var de vår tur! Både jag o lillan har blivit dunder förkylda och vi som ska åka på kryssning till Tyskland idag!! :( BVC tyckte inte det var någon fara att åka med henne för hon har de lika bra i vagnen men frågan är om jag orkar :( dock har jag ju mamma med som kan avlasta!

• juliaannaeva

Det tror jag inte! Hon säger nog i från om de blir mycket! Jag har en brio happy och jag kan ändra liggdelet till ett litet sitt läge! O de älskar Tyra :)

• juliaannaeva

Tips på smart avdelare "vägg" på Ikea säljer dem ju Billy bokhyllor, köp en eller fler beror på hur stor väggen ska vara och ställ den där man ska del av.. O sen tapetsera baksidan av hyllan :) så blir de som en vägg+ bra förvarings hyllor!! :) o snyggt med tapeten!

• juliaannaeva

SessanM så höll min Tyra också på i ungefär 2 veckor! Men det har gett sig nu som tur är :) tror de bars var en utvecklings fas!

• juliaannaeva

Inatt sov Tyra från 20- 09!! Rekord, men självklart skulle jag iväg idag så pappan fick njuta av denna sköna sömn medans jag och massa kompisar shoppade loss i Ullared! :D
    Läste om majskrokar, de ger vi våran när hon visar intresse! O det tycker hon är smaskens :)

• juliaannaeva

Usch det låter jobbigt :( ska inte klaga på min som sover varje natt dock inget på dagen så de blir inte mycket gjort. Idag har hon nog kommit på nytt ljud. Hon tjuter hysteriskt så det skär i öronen!!! >

Svar på tråden Juli bebis 2012