Juli bebis 2012
Jahaja någon som gör mig sällskap inatt? ;) Tyra har antagligen fått öron inflammation o sover enbart i bärsjalen... Jouren tar inte in oss förena imorgon kl 11 :/
Jahaja någon som gör mig sällskap inatt? ;) Tyra har antagligen fått öron inflammation o sover enbart i bärsjalen... Jouren tar inte in oss förena imorgon kl 11 :/
Jouren kl 13... Antagligen har lillan fått öron inflammation :(
Öroninflamation och penicillin i 5 dagar :(
Ja! Fast tycker redan de är skillnad efter 2 doser, mamma Att den verkar snabbt så de är ju bra!! :)
Vi fick kåvepennin.. Undra om de är samma för den. På Apoteket sa dem att den är lite lösande i magen, o min tös får ju messmör för att hon är hård. Så jag behövde inte ge messmör så länge hon åt detta!
Precis! Alltid bra att lugga steget före :) men hon är så mycket bättre redan! Hade tänkte åka på skylt söndag idag, men vi verkar vara lite insnöade!! Har kommit massor snö här under natten :o får se när plog bilen hittar ut!!
-22 här i morse! Varga vinter på g...
Jag tycker det funkar bra med en mössa som har "lappar" ner för öronen som även täcker kinderna :) o sen en fusk Olle på!
Tyra vägde 7245 g o 67 lång när hon var 4 månader :)
Vad skönt sladdis! Själv ligger man här med monster migrän så mannen får ta Tyra...