Inlägg från: juliaannaeva |Visa alla inlägg
  • juliaannaeva

Juli bebis 2012

Min Tyra sover inte heller lånapass på dagen men har märkt att dem gånger jag lägger mig med henne i sängen så hon ligger med huvudet in mot min mage, de gånger kan vi sova typ 2 timmar i streck, ni med kanske med kan prova de, de kanske är sällskap sjuka? :) det funkar i alla fall för oss! Åh jag älskar att ta en tupplur mitt på dan

• juliaannaeva

Ni som har små som fått tänder, hur har dem betett sig? Har en liten här som örhänge gnällig, får gå o stoppa in nappen flera gånger o ibland ta upp o vagga... Ingen feber men är väldigt varm på kroppen.. Har sett en liten röd prick där tänderna så småningom ska komma... Kan de ha spruckit igenom där?

• juliaannaeva

Åh vad skönt! Hoppas de håller i sig! Här är de misstänkt öroninflamation igen...tyrA har skrikigt hela natten o direkt man sätter henne upp är hon nöjd... Väntar på att vårdcentralen ska ringa!

• juliaannaeva

Jag har hört att om man lägger barnet i sin säng o den skriker sig till sömns då är dem inte redo för att somna själv! Man får nog backa ett steg om dem skriker sig till sömns, men som sagt alla gör på sitt sätt :)

• juliaannaeva

Någon av er andra som ger laktulos? Min lilla har fått sen onsdags o har vaknar ett par gånger varje natt och Vridigt sig i plågor för att fisarna sätter sig på tvären... BVC sa att man måste ge de ett tag! Men hur länge?!?!? Tycker så synd om mitt hjärta :( överväger starkt att sluta och prova med messmör igen... Hon har blivit förstoppad sen vi började med mer gröt!

• juliaannaeva

Bara en liten fundering, att dem äter vid 4-6 på morgon räknas de som natt mål eller morgon mål? Min lilla dam äter ju vid 4-6 ska jag försöka sluta med de med då?

• juliaannaeva

Ja Tyra somnar vid 19-20 efter flaskan o sen vaknar vid 4-6 äter o sover vidare till 08 så går vi upp o så brukar hon få gröt men sen vid 10 så får hon flaskan men ska prova att ta bort den för hon verkar Inge intresserad o sen får hon vid 15 flaskan igen o sen vid 17 någon mat o sen flaskan innan läggdags... Men ska prova att ta bort 10 målet! Men känns som att ta bort det första målet blir lite väl häftigt för då måste hon ju hålla sig 13 timmar :S

• juliaannaeva

Frusandra: hon äter inget mellan 10-15 o när jag ger henne flaskan så snuttar hon bara lite... Hon är inget flaska barn så de är lite kämpigt... Flaskan gick bra tills hon va 3 månader sen började hon rata den... Men har därför gett en portion gröt sen hon va 3,5 månad. Men tänkte att hon får gröt nu o sen flaskan vid 12 o så någon mat på em o sen flaskan innan läggdags! :)

Svar på tråden Juli bebis 2012