Inlägg från: Ella Jade |Visa alla inlägg
  • Ella Jade

Juli bebis 2012

Mysmamma70 skrev 2011-11-07 15:20:18 följande:
    Nej så tråkigt Ella, kram!
    Tack, hoppas det går bättre för dig {#emotions_dlg.flower}
  • Ella Jade
    jessamy skrev 2011-11-07 15:22:35 följande:
    Ella jade: Vad trist. Mne du menar kanske att du gar in i vecka sex plus? i sant fall menare sakert lakaren samma sak.

sjalv har sambon bokat tid for ul till mig den 17 har i Belgien .for att seh ur lang gangen jag ar eftersom ja vill gora kub test nar vi kommer hem.
    om jag nu räknat rätt så är jag 5+7 idag... idag är jag i sjätte. men imorrn går jag in i sjunde.. så ja, det stämmer väl..
  • Ella Jade

Hoppas också jag räknat fel, men det känns inte så.. :/.

Om man fått missfall, hur snabbt försvinner gravsymptomen, någon som vet?

• Ella Jade
    Tvåbarnsmamman78 skrev 2011-11-07 15:59:42 följande:
    Ella jade: vad tråkigt. Håller tummarna att det ändå finns något därinne.. Din uträkning verkar stämma helt,. Nu får bi alla tänka positivt.
    ja, jag misstänkte att jag har gjort det, även om jag räknat en vecka fel så borde de kunna se en fostersäck eller något iallafall, så det ser inte så ljust ut tyvärr. Hoppas jag får svar på onsdag direkt..

Tkr ni jag ändå skall gå på den redan bokade ultraljudet imorgon ändå?
  • Ella Jade

Oh, undra hur många dagar.. Gått 6 dagar snart och symptomen är minst lika starka om inte starkare o gjorde nyss ett gravtest som är lika starkt som det förra tisdagen.. Men det kan ju lika väl tyda på utomhavandekvedskap.. sambon sa att han hoppas in i det sista, han får göra det för mig med och ni får hålla tummarna åt mig, för jag vågar inte alls.. :/  Hoppas kroppen kommer igång snabbt om det visar sig vara MF eller UHK så vi iallafall kan försöka snabbt igen..

• Ella Jade

tycker ni att jag skall gå på ultraljudet imorgon hos en annan läkare ändå som redan var bokad? Kanske bra med 2 "åsikter", lr onödigt?

• Ella Jade

Önskar bara min kropp kunde bestämma sig! Om det nu är (var) missfall, kan de inte komma mer blod!? Om det är utomhavandekvedskap - mer smärta!? Hellre det än detta spekulerande, för inget stämmer och det gör mig bara mer tokig!!

Har bestämt mig för att göra det andra ultraljudet imorgon ändå.. skadar inte med flera åsikter..

Tack alla för era styrkekramar, betyder så mycket Hjärta

• Ella Jade
    Bees knees skrev 2011-11-07 16:59:41 följande:
    Ella, jag skulle nog ha gått, de kanske ser något denna gången?
    något som förklarar? Håller tummarna och hoppas av hela hjärtat att det går bra.
    ja precis, jag går faktiskt ändå, det skadar ju liksom inte, kan ju inte bli värre än idag. Även om inget syns imorrn kanske jag kan få lite mer svar - vart så chockad idag. Tack snälla söta {#emotions_dlg.flower}
  • Ella Jade
    Tolle83 skrev 2011-11-07 17:09:25 följande:
    Men om de var ett tidigt mf så kan den lilla blödningen som du trodde va en nidis räcka med blod eftersom du precis slutat med minipiller, men de stämmer ju ändå inte om testen ff visar + visserligen sitter hormonerna (hCG) i bra länge... USch ovist att inte veta!
    Det var det jag tänkte! Men jag hade gjort ett gravtest bara några dagar innan "nidblödningen" och då vart testet negativt. Gjort fler tester innan med som alla visat negativt. Om det var missfall redan då borde jag haft plus för länge sen. Så missfallet kan inte vart då, men kan vart nu i onsdags. Men märkligt med så lite blödning o smärta. Fattar inget, men återstår att se..
  • Ella Jade

jag plussade alltså inte förräns dagen efter nidblödningen. Så inte vart gravid innan dess.

Svar på tråden Juli bebis 2012