Juli bebis 2012

Hoppas också jag räknat fel, men det känns inte så.. :/.
Om man fått missfall, hur snabbt försvinner gravsymptomen, någon som vet?
Oh, undra hur många dagar.. Gått 6 dagar snart och symptomen är minst lika starka om inte starkare o gjorde nyss ett gravtest som är lika starkt som det förra tisdagen.. Men det kan ju lika väl tyda på utomhavandekvedskap.. sambon sa att han hoppas in i det sista, han får göra det för mig med och ni får hålla tummarna åt mig, för jag vågar inte alls.. :/ Hoppas kroppen kommer igång snabbt om det visar sig vara MF eller UHK så vi iallafall kan försöka snabbt igen..
tycker ni att jag skall gå på ultraljudet imorgon hos en annan läkare ändå som redan var bokad? Kanske bra med 2 "åsikter", lr onödigt?
Önskar bara min kropp kunde bestämma sig! Om det nu är (var) missfall, kan de inte komma mer blod!? Om det är utomhavandekvedskap - mer smärta!? Hellre det än detta spekulerande, för inget stämmer och det gör mig bara mer tokig!!
Har bestämt mig för att göra det andra ultraljudet imorgon ändå.. skadar inte med flera åsikter..
Tack alla för era styrkekramar, betyder så mycket
jag plussade alltså inte förräns dagen efter nidblödningen. Så inte vart gravid innan dess.