Inlägg från: Ella Jade |Visa alla inlägg
  • Ella Jade

Juli bebis 2012

Nej precis, jag klarar verkligen inte av att bara VILA som BM sa.. herregud, går sönder här ju av oro.  Förvånad

Jag skippar o ringa och åker in till Sahlgrenska direkt på akuten!! Jag uppdaterar när jag är där. Menar inte att göra er andra oroliga Hjärta Måste bara skriva av mig annars blir jag tokig. Ert stöd betyder oerhört!!

• Ella Jade

Ni är underbara!! Sitter nu på akuten. 6-8 tim väntetid. Jisses. Men ska först få tala med
    sköterska som får bedöma lite.

• Ella Jade

Ni är fantastiska!! Hoppas på att sköterskan kmr snart!! Svägerskan e på väg hit för o hålla mig sällskap som tur e.. Går nästan sönder här. Men skall försöka vara positiv!!!

• Ella Jade

Pratade med en sköterska som sa att det är för tidigt att se ngt alls.. Hon tyckte de vae pnödigt o vänta så många timmar. Hon gav mig en tid på tisdag t gyn. Hon sa att dr var vanligt m blödningar osv men att man aldrig kan veta säkert vad de kam bero på. Om smärtan/blödning blev värre skulle ja in t akuten igen.. Orka vänta till tis!! Usch :(.

• Ella Jade

Det hoppas jag verkligen också, att lilla bönan är kvar där i magen.. :/  Känner inte av ngn smärta alls nu och har inga blödningar, hade pyttelite brunt på pappret för en stund sen, men det är nog gammalt blod från igår kvar, så positivt hoppas ja att inget nytt blod finns. Så de känns inte som missafal lr så, men man vet ju aldrig (!). Hoppas det håller sig borta nu!!

Hoppas ni får en go dag alla! :) Tack för all ert stöd, guld värt!  {#emotions_dlg.flower}Hjärta

• Ella Jade
    Bragdoll skrev 2011-11-03 16:58:38 följande:
    Jag blödde i början av graviditeten i min andra graviditet. Han är nu en glad pojke på 7 år, så det är nog inget allvarligt ska du se. 
    Okej, hade du ont något också i samband med det? Det jag är mest rädd för. Men att allt avtagit helt måste väl vara ett bra tecken.. :/
  • Ella Jade
    Tvåbarnsmamman78 skrev 2011-11-03 18:19:14 följande:
    Ella jade: hur känns det nu? Vilket stöd du fått idag. En riktigt bra tråd. Måste vara jätteorolig och behöva vänta tills tis suger. Men försök att tänka positivt så blir det nog bra..

Nu har jag hittat FL på mobilen.. Mycket enklare att hänga med
    Jag har fått sova lite, så nu känns det smått bättre. Har försökt lugna mig själv för det finns faktiskt inte ett skvatt jag kan göra än att vänta - o ja, det suger verkligen. :/ Hoppas innerligt på att få snabb tid på kvinnokliniken imorrn, men brukar se rätt kört ut. Har inte blött nått mer än det lilla igår, så det ser jag som ett gott tecken just nu. Ingen smärta heller. Dock verkar magen inte vara lika svullen - känns det som iallafall. Men vi får se! Jag hoppas på att lilla bönan lever kvar.. :(.

Underbar tråd, underbara människor! Hade nog inte klarat idag i den mån som jag gjort utan ert stöd!  Hjärta
  • Ella Jade
    Ari Gold skrev 2011-11-04 08:14:48 följande:
    Nu blöder jag också så vi får väl se hur det går med detta. Känns inte bra tyvärr. :(
    Håller tummarna så hårt jag bara kan för dig med Ari Gold {#emotions_dlg.flower}  Har du ont?
  • Ella Jade
    TimRasmus:

Jag känner mig lite lugnare idag faktiskt, var så dramatiskt när det väl hände. Dock jobbigt med ovissheten.
    Hoppas innerligt på en ofarlig blödning, känns konstigt bara att smärta o blödning kom o avtog samtidigt, men kanske normalt!? Vet inte.. Inget mer blod än den gången, som tur e, o bara lite värk ibland, men de kan ju vara växtvärk.. Tack för omtanken!

Hoppas lilla Ludde som min sambo tillfälligt döpt honom till mår bra i magen :).
  • Ella Jade
    michelodeon skrev 2011-11-04 14:33:22 följande:
    Skönt att läsa. Förhoppningsvis var det ingen fara då, eftersom du inte blött mer. Klart Ludde ska stanna

På tal om Ludde :) kallar ni andra bebisen för nåt än??  Själv kallar jag våran för Fnudd
    Ja, precis. Borde ju vara så iallafall. Har resten av symptomen kvar iaf. Får rycka upp mig nu känner jag, det går som det går, spelar ingen roll hur mycket jag än analyserar det, svaret vet jag på tisdag :).

Heja LUDDE!
Svar på tråden Juli bebis 2012