Juli bebis 2012
Sladdis- superfint kort! Härligt med barn som är stora nog att hjälpa till. Elias är mitt första så jag får återkomma om några år när jag förhoppningsvis har fler barn kring att hinna med städ,matlagning osv...
Sladdis- superfint kort! Härligt med barn som är stora nog att hjälpa till. Elias är mitt första så jag får återkomma om några år när jag förhoppningsvis har fler barn kring att hinna med städ,matlagning osv...
AKT83- håller med föregående talare om att skippa BH, men försök pumpa ut mjölk med pump. Dusch hjälpte verkligen för mig, men fick stå länge. Lycka till nu.
Angående sovning, Elias somnade runt 23.30 och vaknade 4:45...men jag vaknade ofta för att kolla att han andades. Sånna här nätter har han ca 2ggr i veckan.
Nu sover han igen
Skönt att höra att andra verkar ha det lite småjobbigt också, usch så hemskt att säga så, men man känner sig mindre ensam då. Ikväll är jag sjukt irriterad på min sambo som gjorde lilleman uppspelt och nu kan han inte somna. Min sambo ligger och sover och tycker det är min uppgift att få honom att sova, är sååååå irriterad!!! Snark!!
Sent om sider mitt instagram name är enilorac81
Åh har ni redan börjat med smaksensationer?! Jag ska börja nästa vecka tror jag allt
Söta bebisar alla har måste jag säga!
Läser om allas viktras kämpande, måste säga att jag är imponerad! Själv så går jag promenader och äter det mesta (dvs, alla ð???) har 2 kg kvar till startvikt, det jag började med när jag blev gravid, men skulle gärna tappa 5-6kg till...hursomhelst så förstår jag att jag inte kan tappa kilon om jag äter mer än vad jag rör på mig....så jag kommer väl till insikt att ska vågen visa färre kilon får jag sluta med alla goda bakverk osv
Hepphepp från mig â?º
Anjiali- har du testat "sova hela natten kuren"?
Jag har inte gjort det, men fick boken av en vän och läste igenom det, låter ju fantastiskt om det funkar.
Verkar som om ni pratar sex...det har vi genomfört men "hinner" inte lika ofta som innan vi fick barnð???
Anjiali- angående sova hela natten-kuren koll in Annas sida (hon som kommit på kuren)
www.annawahlgren.com/index.php/view/svenska/sova-hela-natten
Jag har introducerat gröt, men endast. 1tsk per dag (eller jag ökar med 1tsk per dag) sen så blir det till slut en hel portion, han tycker gröt är helt ok.
Sova hela natten-kuren så behöver man köpa boken och läsa igenom den...jag har gjort det men känner inte att det är min grej, Elias sover ju helt OK, vaknar var tredje timme för mat, så hoppas utöka detta med var fjärde timme...hur? Det vet jag inte ð???
Skuttare-håller mer dig..inget för mig â?º
Lilla E har fått börja med lite mild havregröt och några kvällar har vi gett ersättning då jag varit borta. Detta har resulterat i att han inte bajsat sen i torsdags...han verkar inte lida av det. Men jag undrar när han ska tömma tarmen...
Jobbigt med vakna nätter, usch och busch, jag har inga tips alls ð???