Inlägg från: enilorac81 |Visa alla inlägg
  • enilorac81

Juli bebis 2012

Ellabella02- jag har inte börjat ge napp och tänkte nog inte göra det heller. Du då? Kommer du ge napp?

• enilorac81

Grattis Tekla! Kul med fler bebisar i tråden ð???

Nappdiskussionen är intressant tycker jag. Som barn använde jag inte napp och inte heller min sambo, vi sög båda på tummen och slutade med det utan problem (enligt våra mammor)
    Kan tänka mig napp om Elias skulle bli galen och vilja snutta jämt på bröstet.

• enilorac81

Hej igen, vill också ha bra tips på amningskläder!

Sitter i soffan och myser med Elias, älskar mitt nya liv

• enilorac81

Emmizen, mina bröst gjorde ont som fan i 2-3 dagar men sen lade sig svullnaden. Hoppas det gör det för dig med

• enilorac81

FruSandra- mina stygn som jag fick när BM sydde de inre blygdläpparna skavde och sved när det började läka. Gjorde ont att sitta i vissa lägen, nu 17 dagar sen lillen föddes så är det läkt och jag har lite avslag kvar men inte mycket.

Hoppas det läker för dig med snart!

• enilorac81

FruSandra- jag såg stygnen falla av, ett i duschen när jag tvättade mig där nere och 2 när jag torkade mig från toa besök. Men vet inte om man måste upptäckta det.

Det går över även om det känns som em evighet och speciellt jobbigt är det ju att man inte kan sitta för att det gör så ont. Det har ju gått över nu.
    Så håll ut, det går över

Svar på tråden Juli bebis 2012