Juli bebis 2012
När man ska tvätta bebiskläderna, vad ska
Man använda då?
Några säger att man kan använda vanligt tvättmedel, sköljmedel o dyl, o andra säger att man ska använda parfymfritt tvättmedel och inte sköljmedel..
Hur gör ni?
När man ska tvätta bebiskläderna, vad ska
Man använda då?
Några säger att man kan använda vanligt tvättmedel, sköljmedel o dyl, o andra säger att man ska använda parfymfritt tvättmedel och inte sköljmedel..
Hur gör ni?
Snoffsan08
Skönt att de är borta nu. O skönt att de inte var blindtarmen!
Snoffsan 08
Men Gud! Jag har ju glömt de. Ja skulle kolla upp när de va men har som allt annat glömt de...
Vi ska gå nu på torsdag... Mellan 18-20 :)
Snoffsan 08
Absolut!
Tänk på att man måste föranmäla sig...
O har du vägarna förbi Södertälje får du hojta till. Ja e ju där titt som tätt :)
Snoffsan
Ja kommer inte ihåg just nu om de va nåt... Vilken tid hade ni tänkt?
Snoffsan08
Ja kolla upp de under dagen :)
Usch inatt spydde jag. Trodde den tiden va förbi... Men bebisen ligger och trycker på nån punkt vid solarpelxus som gör att de blir världens tryck upp i halsen. Fick så förra veckan me, men då lyckades ja hålla tillbaka spyan då ja är livrädd och hatar att spy...
Är de vanligt? Nån mer som har/ haft så?
Fast min spya inatt var inte pga av halsbränna :S De va en rejäl kaskadspya :S
Förra veckan tror jag de va, så skrev ju jag att ag vaknat på natten och fick hutlöst ont på fittbenet. Jag trodde ju då att de kunde vara bebsi som fixerade sig.
Jag tyckte även då att magen sjunkit ner en heldel mot vad den varit förut.
Idag var jag hos barnmorskan.
Bebis har fixerat sig :D Och hon trodde att de mycket möjligt kunde vara då när ja vakna. Åh de känns så skönt, då jag varit så sjukt orolig för ks (Ja vet att den "risken" inte är helt över än, men ändå)
Dock ångrar jag att jag skrivit tidigare i tråden att jag vill göra TUL.
Idag hade mitt sf mått bara gått upp 1 cm sen ja va där sist för 3 veckor sen... Men hon sa att de inte behöver vara någon fara, utan kan vara för att bebisen ligger så långt ner i bäckenet. hon tyckte också magen sjunkit ner en del.
Så på onsdag 8.30 ska jag göra TUL. Jag är måttligt nervös, då jag "halkat ner" på kurvan igen... Sen kommer ja få ytterligaren en ny TUL tid 2 veckor efter de....
Millifjor
Bm känner efter man passerat v 30 :)