Juli bebis 2012
Fyrklöver81
Självklart! Välkommen!
Har du sett att vi även har en bildtråd och en listtråd? Länkar finns uppe i pressen :)
Vart bor du nånstans?
Fyrklöver81
Självklart! Välkommen!
Har du sett att vi även har en bildtråd och en listtråd? Länkar finns uppe i pressen :)
Vart bor du nånstans?
Snoffsan08
Vaa?? Har hallonmusen83 fått sina twins? De har ja helt missat! Vad roligt hoppas som alla mår bra..
Hur visste du de?
Här hemma håller vi (maken) på att tapetsera lillemans rum :) åhh de inner bli Såå bra!!
En liten
Jaaa vill! Skriv gärna ner om du orkar :)
Förlåt mej nu tjejor, jag vet att vi har en bildtråd. Men jag måste bara visa er hur lillemans rum blev med tapeterna... Jag är så galet nöjd!
De är en fonvägg, sen är resten av rummet i bruten vit :D
Nu är lillemans rum heeeelt färdigt och inrett, men med risk för att tråka ut er med mina bilder så hänvisar jag er i ställer till bloggen där de nu ligger uppe före och efter bilder :) kika gärna in :)
frusandrasjoberg.blogg.se
Min mage har sjunkit massor.. Set till o med mina fötter nu.. Men de hände för nån vecka sen... Har lagt upp bilder på de på bildtråden...
O sparkarna har blivit ändrade för mej me... Går in i v 34 på söndag...
Han brukar få in rejäla ninjakickar på högra revbenen :S
Imorn är de dax för min baby shower som 2 av mina vänner fixat :)
Jag vet ingenting förutom att de börjar kl 12 och vilka som kommer :)
Jag är sååå sjukt pirrig :)
Välkomnar v 34 idag :) ja längtar så och känner mej mer redo än någonsin.
Hade en fantastisk babyshower igår som inte går att beskriva med ord hur perfekt den va!
Idag blir de att åka och hämta ett skötbord vi hittat på blocket. Ett vägghängt brio vegga. Alla vi har hittat ligger runt 500 kr, men de här är bara på 150 kr, vilket jag tycker är förträffligt bra :)