snoffsan08 skrev 2012-02-22 14:22:01 följande:
Ja, det var ju tur. Lycka till imorgon på RUL =o)
Hi hi hi, samma datum som jag oxå ska på första "riktiga" kollen på MVC. Ska bli kul, men som sagt denna låååånnnngggaaaa väntan =o(. Tittade på videon på min 3as förlossning imorse. ÅH vad jag längtar efter liten. Man glömmer så fort hur små dom egentligen är känns det som. Har plockat upp lite kläder från kartonger som jag tvättar just nu i tvättmaskinen. Kommer säkert få tvätta engångtill. Det är ju som sagt ett tag kvar. Men då hade jag iaf lite att pyssla med än att bara sitta och glo på TV. Beställde barnvagn igår oxå, svart och lila HORNET blir det.
Det blir dagen efter min födelsedag!

åh, en förlossningsvideo, spännande... gubben hade riggat upp kamera på stativ när vi var på förlossningen, men när han frågade om han skulle sätta på kunde jag inte med å säga ja!? Dum gubbe som inte bara gjorde det!!!
Jag har köpt en massa små pojkkläder nu, så nu har vi i fall att. Men min magkänsla säger tjej!
Åh barnvagn, va kul!!! men jag biter ihop, vi kör med den gôrgamla tills liggdelen är urvuxen, då köper jag en ny fräck sulky. Jag är inne på en färglad Brio
owner skrev 2012-02-22 14:18:32 följande:
jag har inte känt någon rörelse på 1½ dag, borde man vara orolig?
Har också vart lugnt i min mage ett par dagar innan RUL, men sen va det full fart igen.
Lägg dig ner o vila en liten stund och känn sedan efter ordentligt.
Det är nog inget att oroa sig för.