Inlägg från: Trolla75 |Visa alla inlägg
  • Trolla75

Juli bebis 2012

SommarDahlia skrev 2012-03-08 14:09:07 följande:
    Här är en till som har hund! Och katt.. Det är verkligen skillnad och även om det kräver mer med hunden så tycker jag att jag får mer tillbaka av henne än av katten. Därmed inte sagt att jag inte gillar vår katt, hon är underbar och superfin men hunden är snäppet bättre i mina ögon :) Det är en helt underbar labbetik, hon är fantastisk med Vilgot och en mycket klok dam :)

lyckade RUL som på löpande band i tråden, Härligt!!
    Gud vilket charmtroll!
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • Trolla75

Ops länkade till fel...

Trolla75 skrev 2012-03-08 17:18:40 följande:
    Gud vilket charmtroll!
    momster skrev 2012-03-08 13:19:29 följande:
    Vi har oxå hund en stor kinesisk naken hund. De är ju vanligtvis en ettrig ras men inte våran heller. Ända gången han skäller är när nån kommer in i huset typ. Annars ligger han antingen i solen och slappar eller i sin bur. Vi skaffade han när sonen var 5 år så vi visste ju att han gick bra i hopp med äldre barn när vi fick dottern men var lite oroliga när hon skulle komma då han var vår lilla bebis. Men de gick hur bra som helst. Trinity kan göra vad hon vill med han utan att han bryr sig.
    Det skulle ju skickas till momsters nakenfis till charmtroll... Han va verkligen jättefin.Skrattande
  • Trolla75
    down under skrev 2012-03-08 20:37:43 följande:
    Trolla, ang vattengympan... jag anmälde mig idag och det verkade bara finnas 2 platser kvar.. den börjar den 27/3 och det är 5 ggr och kostar 300kr.. kl.17-18.
    Om du inte ska till din bm på ett tag så borde du ringa henne o anmäla dig om du vill gå innan platserna tar slut!
    Men! det va ju gratis när jag gick sist! =(

Jag ska ju inte dit förrän den 3april... men BM sa något om att det skulle dra igång en kurs april-maj?
    Hon skrev i mina papper vid inskrivningen att jag önskade vattengympa, så det hoppas jag att jag inte missar! Förvånad
    snoffsan08 skrev 2012-03-08 20:04:10 följande:
    Jätte fina djur ni har.

Riktigt snygg katten var med halsbandet Trolla75 ;o) SÖT  
    Tack!
  • Trolla75
    down under skrev 2012-03-08 22:12:03 följande:
    Trolla, Min BM sa att det här var den sista kursen innan sommaren o sen skulle det dra igång i höst igen...
    Men du kanske får gå i Trollhättan då? Eller dom kanske inte hade nån där?
    Ja jag vet inte, du kan ju ringa din bm och fråga iaf så du vet? Vore ju tråkigt om du missar det pga att du ska till din bm efter att kursen börjat.

Fick även tider till föräldtagruppen idag och blev förvånad över att den började så sent..
    Vi skulle ha våran första träff först den 11 juni! Det är ju jätte långt dit!
    Men, att det ska va så stor skillnad mellan Trollhättan o Vänersborg!?
    vi blev inte erbjudna föräldragrupp, förra gången blev vi det för att det va gubbens första barn, men det va så dumma tider att han inte kunde ta ledigt. Nu va det inte aktuellt alls! =(
    Nä Trollhättan har inget vad jag vet? Det är Vänersborg som håller i detta...
  • Trolla75
    Tekla78 skrev 2012-03-08 22:39:59 följande:
    Min halsbränna har också startat nu. Har haft lite de senaste dagarna, men idag är det värre. Tänkte klämma i mig en Novalucol, men de jag hade hemma gick ut för ett år sedan :( Enligt vårdguiden kan det dämpa lite med mjölk, fil eller yoghurt, men man ska inte äta sent och vara försiktig med stark mat, kaffe och te bl.a. Ska handla på apoteket imorgon känner jag! Har för mig att Novalucol var de som var minst äckliga förra gången... Gaviscon växte i munnen. Fråga på apoteket vilka sorter du får ta.
    Köpte Gaviscon nu i veckan, men har inte testat än... åh jobbigt om dom blir jobbiga att äta...
  • Trolla75
    momster skrev 2012-03-09 02:24:55 följande:
    Tack för alla tips mot sura uppstötningar får testa novalucol i morgon om de är lika hemska då.

Nån mer med sömn svårigheter på nätterna ? Mina har kommit nu senaste veckan att jag inte alls kan somna om efter att dottern kommit in till oss :(
    Novalucol är inte hemska, de knaprade jag gladligen under min förra grav.Skrattande
  • Trolla75

Nu tar jag helg! nu har jag veckans sista pass... och det känns gôtt. Två pass nästa vecka sedan är jag ledig en hel vecka!!! Skrattande
    Nu blir det strax Melodifestivalen kvällen lång...

• Trolla75
    snoffsan08 skrev 2012-03-11 18:05:24 följande:
    Är det kombi vagnar ni pratar om?
    Vi köpte våran vagn, sprillans ny och special tillverkad bara för oss i den färgen vi ville ha från Polen (udda märke) och fick den hemkörd till dörren igår. Det kostade oss sammanlagt med åkpåse, skötväska, insektsnät, regnskydd och sån där värmegrej i ull som man sätter på handtaget på vintern att stoppa in händerna i för 3900kr. HUR fin som helst. Tänkte sätta ut en bild på bild tråden lite senare ikväll.
    Men det låter ju som ett helt överkomligt pris!!! Skrattande Grattis!
  • Trolla75
    snoffsan08 skrev 2012-03-11 15:40:36 följande:
    Hi Hi Hi, välkomnade v: 23igår. Har varit och titta på bio med barnen SeanAfrika. Den enda som tyckte filmen var bra var min 11a åring. För mycket "rump" humor för mig.
    v. 23 redan??? Drömmer Nu längtar du bra mycket va!?... hoppar vi över v. 22 Flört
Svar på tråden Juli bebis 2012