Juli bebis 2012
Tokar
Hoppas på att de är trycket.. Ja spyr också emellanåt.. Skitjobbigt! Men direkt efter mår ja bra.. Inte alls som när man är magsjuk, då brukar ja må piss även efteråt..
Skickar en krya på sig kram ifall att :)
Tokar
Hoppas på att de är trycket.. Ja spyr också emellanåt.. Skitjobbigt! Men direkt efter mår ja bra.. Inte alls som när man är magsjuk, då brukar ja må piss även efteråt..
Skickar en krya på sig kram ifall att :)
Idag har jag varit hos bm.. Allt va väldigt bra! Ska dock lämna utomordentlig för att utesluta uvi, då ja har så galet mycket/ konstanta sammandragningar hela hela tiden.. Hon trodde också att bebis kommer komma lite tidigare..
Men annars e allt bra o järnvägen me trots att ja tar tabletterna nån gång i veckan :S
AKT83
Ja va hos bm igår. Gått 35 fulla veckor o hade sf 31, ja har också fått göra TUL. Men anledningen till de "låga" sf måttet är att min är fixerad och ligger VÄLDIGT långt ner i bäckenet...
Ja tror inte du behöver oror dej :) kram
Sajo81
Ja tycker också katrinplommon smakar skit... Ja håller för näsan, tuggar och sköljer ner med vatten..
Man ska även äta kiwi och dricka mycket vatten..
Jag har haft samma besvär som dej.. Inte kul!!
Dock har min mage nu blivit "överglad", ända sen jag började få förvärkar har min mage gått in på att jobba hårt som tusan! Vilket istället resulterat i "icke-hård-mage" för att säga de lite finare ;)
Bragdoll
Hemofer är också snällare mot magen :)
Idag är de exakt 1 månad på dagen till mitt bf.. 30 dagar kvar!
Jag har fått mina skattepengar nu $$$ dessutom fick ja
Även samtal att våran vagn ÄNTLIGEN har kommit!!!
Dubbellycka!
Jag har pratat med min bm nu.. Ja har så sjukt ont i mina svullna fingrar och har ingen styrka i händerna vilket resulterar i att ja tappar saker o ting.
Hon säger att de förmodligen är karpaltunnelsyndrom vilket är jätte vanligt, så nu väntr ja på att få en till till en arbetsterapeut (?) för att pröva ut skenor..