Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

jag vet att de här inte är bildtråden, men ja måste visa er vad jag och maken har gjort idag :D

De var itne alls så svårt som ja trodde de skulle va.. Visserligen behövde jag bara stå upp och maken plasta in mej och sen gipsa :D
    Tycler de blev superfint och ett minne att spara :D  

• FruSandra

Jämtlandsstatus
    Åh min farmor bor på fröjagatan, där vid Ica :) jag har all min släkt där uppe och sen har vi sommarstuga i järpen :)

Nä vi plasta runt hela mej, och sen hade vi gipsbindor (2paket) från Apoteket som vi la från sida till sida och klippte av..
    Så den är ihålig och har lixom ingen baksida..
    Ja vet inte riktigt vad ja ska göra med den.. Tänkte sätta den i en tavelram, ev spraya den guldfärgad och sen upp på väggen :)

• FruSandra

Ellabella
    Min bebis är betydligt lugnare nu.. De började redan för ett par veckor sen.. Nu putar han mest med rumpan och ibland kan ja få mej en känga, men inte alls som förr...

• FruSandra

Charlottatotta (?)
    Vet inte om namnet blev rätt.. Så jobbig när man skriver från iphonene :s
    De är en sån kartong. 6 rullar ligger de à 12 meter.. De gick 2 såna kartonger för mej.. Så den inte blev för tunn...

• FruSandra

Jag har redan boat klart.. Men skulle tänka mej att göra om allt igen då de va så
    Mysigt att vika alla bebiskläder :)
    Ja ska visserligen ta o sy ett babynest och en filt.. Men känner ingen motivation till de nu...

• FruSandra

Jahapp skit fotboll :(
    Imorn ska ja till arbetsterapeuten och pröva ut skenor.. De ser ut att bli skenor för både dag och natt...
    Nån mer som får karpaltubbelsyndrom?

• FruSandra

Ja de är väldigt vanligt med karpaltunnel.. Jag har haft de rätt länge men inte brytt mej.. Tänkt att Äh de försvinner...
    Men nu senaste tiden kan ja knappt hålla i saker.. Jag är fumlig, tappar saker, världens värk och ingen kraft i händerna..
    Tänkte först strunta i de igen, men när min bm sa att de kan ta ett tag efter förlossningen innan de försvinner vågade ja inte chansa. Tänk om ja tappar min son?!
    Vad kostade era skenor ungefär??

• FruSandra

Ellabella
    J köpte också min på hälaokosten,. 38 kr betalade ja för min.. Dick lösvikt...
    Ja dricker 1 kopp om dagen..

Svar på tråden Juli bebis 2012