Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Färsk anmanas ska ju tydligen sätta igång..
    Dock tror ja inte de finns nåt som sätter igång.. Tror bebis kommer bär han kommer..
    Men tro mej, jag gör nu allt för att testa.. Äter just nu annans och imorn blir de basilika te.. Måste googla på de :)
    Maken föreslår en färdknäpp, men de är nåt ja verkligen inte har nån lust till ;)

• FruSandra

Mina fötter och händer är dunder svullna.. (Finns bild på bloggen frusandrasjoberg.blogg.se )
    Ja kan knappt vicka på varken fingrar och tår.. Dessutom har jag inga vrister längre pga svullnaden....

Hoppas ni alla haft en toppen midsommarafton.. Min slutade vid 17 tiden.. Maken har druckit några öl och jag har sammandragningar och förvärkar.. Grejt! Ja hoppas de håller sig till de, annars får ja köra in själv :S

• FruSandra

Tekla78
    I förrgår ;) ja sa att de va ok.. De va inte
    förrän vi kom hem de börja.. Så ja tyckte de va ok eftersom ja inte kände nåt igår..

• FruSandra

Jag välkomnar v 39 idag :) 13 dagar kvar till bf.. Men ja orkar inte vänta så länge, dessutom med risk för 2 veckor övertid.. Ja kommer aldrig palla de psykiskt :S
    Idag blir de en vända till stan och handla lite grejer och sen ska ja banne mej ge mej på att klippa gräset...

• FruSandra

Stort grattis ellabella till tösabiten!
    Vet du, ja hade de på känn idag när du inte uppdaterat att du idag välkomna ny vecka :)
    Hoppas ni alla mår bra!

• FruSandra

LiterR
    Wow de låter ju toppen! Ja önskar de fanns en plan dör mej med...
    Om han inte kommer innan bf vill ja fena veta hur många dagar ja kommer behöva gå över... :S

• FruSandra

Usch de senaste dagarna har ja mått jätte konstigt.. Ja mår illa nästan konstant. Precis som jag har konstant blodsockerfall :S
    Idag har jag gått på Ikea större delen av dagen.. Dock suttit så fort jag kunnat..
    Men haft konstant stenhård mage, som nu övergått i onda sammandragningar..
    Känner mej även nära till gråt.. (senaste dagarna har varit så)
    Ja vet inte varför... Jobbigt också att ja fräser till mannen utan att han ens gjort nåt...
    ð???

Svar på tråden Juli bebis 2012